EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

And then the Beast Returned

Post new topicReply to topic
Author Message
Loon
‍

belgium.gif

PostPosted: 19.07.2014, 22:25 Reply with quoteBack to top

Beste forum members,

Sommige van jullie zullen mij nog kennen als Trojanace van Black-Sun destijds maar dat char is al een tijdje verkocht voor mijn lange EVE afwezigheid door de geboorte van mijn 2 lieve dochtertjes....

Maar nu is de tijd gekomen voor mijn terugkomst. Net zoals Gandalf the Grey terugkwam als Gandalf the White zal ik dus terugkomen als Loon (Loonquawl ingame).

Ik kan nu niet meer zeggen want er is nog veel te doen en veel te leren eerst terug in EVE.

Maar ik heb vroeger een belofte gemaakt aan een paar old B-S guys en GOLM mensen...dus be prepared.

Waar Black-Sun stopte, opent een opening voor een nieuwen toekomst.

The saga continues.....

Yours Truly,
Loon
Need to say more????
OfflineView user's profileSend private message
Gemina
‍

netherlands.gif

PostPosted: 11.09.2014, 21:18 Reply with quoteBack to top

Welcome Black
OfflineView user's profileSend private message
Yavik
‍

belgium.gif

PostPosted: 15.10.2014, 14:16 Reply with quoteBack to top

Yep welcome back and have some fun
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Yavik
‍

belgium.gif

PostPosted: 15.10.2014, 14:16 Reply with quoteBack to top

als ik ooit terug online kom geef ik je een seintje
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.