EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Antwerpse Kerels recruiten

Post new topicReply to topic
Author Message
johan lightstrider
‍

Corporation: Antwerpse Kerels
Alliance: RAZOR

belgium.gif

PostPosted: 05.12.2011, 23:37 Reply with quoteBack to top

Lo,

We zen een group van een 40 tal piloten 52 in corp die graag dingen samen doen gaande van pvp tot level 4's , incursion en mining.

We hebben een home base in motsu en gaan binnen kort naar een low sec rand systeem verhuizen.

Er zijn een aantal allainces die ons willen en daar mogen we met mee roamen in 00 of lowsec.

Al onze communicatie is in nederlands of vlaams of dialects maar geen engels.

Spreek me maar eens aan ingame Johan Lightstrider

succes manne.
OfflineView user's profileSend private message
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 02.02.2012, 15:40 Reply with quoteBack to top

Hallo manne,

We zijn ondertussen een goede 50 man sterk met elke avond in onze time zone een 15 - 20 man online.

Ondertussen is er ook al een pos opgezet voor research en gaan we aan moon mining doen.

We doen ondertussen aan zowat van alles. PVE,PVP,Industrie en Mining ops van tijd tot tijd.

Corp geeft vergoed sommige schepen gratis tijdens corp ops en bijna alle schepen zijn tegen bouw prijs te krijgen via onze industrial tak.

Contact meself of Krypthon ingame voor meer info.

Ciao manne,

Johan Lightstrider
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 04.06.2012, 14:15 Reply with quoteBack to top

Hallo Mannen,

Weer een update.

We hebben nu controle over 2 nul sec systems in een heel veilige space.
Goed voor Anoms , exploring en miners. Industrials kunnen via station of posses bouwen.

PI gebeurt taxloos dankzij Eigen Customs offices.

PvP'er kunnen met allaince of vriends mee om stuff op te blazen. Campaigns om de paar weken en paar keer per week roams.

Als er vragen zijn spreek even Johan Lightstrider

fly safe
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.10.2012, 20:06 Reply with quoteBack to top

Hey allen,

We leven nog dus als er interesse is laat dan gerust iets weten.

Fly safe.
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 22.10.2012, 14:12 Reply with quoteBack to top

Geen Engels? Moeten we jou dan aaspreken als "Johan Lichtstrijder"?

Free bump.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 05.06.2013, 12:31 Reply with quoteBack to top

Ja zal even een nieuwe post moeten maken want we zijn geen high sec corp meer Smile
Sogros
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.10.2013, 19:44 Reply with quoteBack to top

Hallo even kennis maken.
Ik ben Garcia woon in Oost Vlaanderen (Berlare)
Ik heb een tijdje geleden eve gespeeld maar me gestopt om dat de clan waar ik bij was naar 0.0 verhuisde.

Maar ik zou graag terug eve beginnen spelen..
Moet ik bij vermelden dat ik niet veel tijd heb en ook niet elke avond online kan zijn..

Ik ben op zoek naar een gezellige clan met ts3 die daar geen problemen over maken..
Ik weet ook totaal niet alles van eve en ben daarbij ook een redelijke noob, ik moet ook nog uitzoeken wat ik exact wil doen, zoiezo iets militair gericht, ook beetje te zien wat jullie nog goed kunnen gebruiken in jullie clan..

als jullie het zien zitten om een nieuwe noob bij te hebben zo ik graag wat meer info willen over jullie clan..

alvast bedankt...

Last edited by Sogros on 14.10.2013, 19:17; edited 1 time in total
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.10.2013, 11:32 Reply with quoteBack to top

Hey Garica,

Ik zou zeggen poke me even ingame Johan Lightstrider. Moet nu naar de klant rijden in Tienen. Maar noobs of geen noobs das geen issue.

We leven nog steeds in nul sec zijn social corp en noob friendly.

Er is ook een "starting" high sec corp maar das is voor mensen die enkel in high sec willen leven.
(nog maar maandje oud dus moet nog vorm krijgen)

Tot snel
Sogros
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.10.2013, 20:36 Reply with quoteBack to top

oke zal een deze dagen beginnen met eve..
ik weet niet of jij er voordeel bij hebt als je mij uitnodigt in eve?
Kingdark
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.11.2013, 14:49 Reply with quoteBack to top

Hey!
Ik ga waarschijnlijk ook opnieuw Eve-Online beginnen spelen na meer dan een half jaar (minstens) niet meer gespeeld te hebben. Mijn MC (main character) is een warhoop van skills en stuff omdat ik soms maar in het wilde weg aan het leren was.

Ik ben een tijdje lid geweest van een kleine corp van kameraden die ik in't echt ken, maar die heeft een langzame pijn gestorven :p

Ik vind het een beetje zonde om een nieuwe character te beginnen en helemaal opnieuw te beginnen qua skills. Met wat duidelijke instructie kan ik mijn MC wat beter vorm geven.

Ik zou dan ook langzaam beginnen met drie maanden eerst omdat ik zowizo al niet te actief ben. Ik hou mij grotendeels bezig met mining maar eerlijk gezegd was dat meer omdat ik niet goed wist hoe aan de rest te beginnen.

Laat me wat weten indien geinterseert. Ik ben wel van oost Vlaanderen (Dendermonde) en mijn engels geschreven is erg goed, het is mijn uitspraak dat niet echt het beste is denk ik.

Nou ja, laat me wat weten!

Kingdark
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
johan lightstrider
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.11.2013, 15:46 Reply with quoteBack to top

Hallo King en Sogros,

Open een ingame conversatie met johan lightstrider. Vandaar kan ik u verder helpen.

We zijn trots dat we een nul se corp zijn die social is en Nl sprekers eve nul sec kan laten proberen.

We vragen enkel dat je NL spreekt en sociaal bent met de andere leden.

Grts,

Johan
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.