EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hoe kan ik de corp-standings verbeteren ?

Post new topicReply to topic
Author Message
BullyDolan
‍

netherlands.gif

PostPosted: 06.10.2012, 13:09 Reply with quoteBack to top

door real-life heb ik niet al teveel tijd doordeweeks en ook de weekends gaat op aan andere zaken, toch zie ik kans om een 2 Š 3 keer per week deze game ter ontspanning te gebruiken, gebruik deze game al sinds 2008 en vindt het gewoon machtig mooi om mee te spelen aangezien er naar mijn smaak geen andere game is die deze zou kunnen vervangen.

maar dat terzijde, heb een probleem waar ik niet uitkom, zit er het laatste half jaar mee te dubben maar weet niet goed hoe ik dit moet oplossen. Heb diverse tips her en der gevolgd maar door de updates werken deze al niet meer of niet meer afdoende.

Heb een eigen privecorp waarin van 2 accounts elk 2 characters in de corp zitten, een totaal van 4 stuks zogezegd. Allen doen weinig/niets met missies aangezien ik deze voor PI en deels mining geskilled hebt. Dit doe ik al sinds PI bestaat en kan hierdoor een aardige ISK mee verdienen om gamecards mee te kopen bv of andere leuke dingen mee te doen.

Nu wil ik echter ook een gaan corp-POS beheren in EmpSpace en stuit gelijk op het probleem van standings, heb de corp-owner nu een paar maanden lang de keren dat ik kon EVEn bij Royal Amarr Š Republic Security eerst lvl 1 command / servilance / enzo en 2 weken later was lvl-2 missies laten doen, maar ik vindt dat dit wel tergend langzaam gaan.

Social-skill heb ik lvl 5, de rest op lvl 4 doch heb geen Distribution / Mining connections

De corp-owner zit in Amarr en zo ook op een Amarr Maller inmiddels, de NPC standings zijn:
Royal Amarr 2.91
Republic Security 1.9
Concord 1.71
Imperial Academy 1.71
Ministry of Internal Order 1.61
Blood Raiders 1.16
Treu Power 1.07

De andere alts hebben geen enkele skills dan enkel bedoeld voor hauling tbv PI, ze hebben geen negatieve standings of beter gezegd geen enkele standing

Mijn vraag is nu, doe ik iets verkeerd en zo ja wat dan?
Is er een snellere methode om corp-standings drastisch te verbeteren en zo ja hoe doe ik dat dan?

Gebruik Amarr schepen en kan inmiddels de maller gebruiken.
Ben in zowel Caldari als Amarr regions aktief qua PI / mining

gaarne jullie ideeŽn

Bully
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
LittleHorror
‍

Race: Caldari

netherlands.gif

PostPosted: 06.10.2012, 13:35 Reply with quoteBack to top

Hoi Bully,

Je kan de Amarr standing verhogen door Amarr story missies te doen. (krijg je na ongeveer 16 gewone missies bij een agent te doen).

Het beste is om een agent te zoeken met de hoogst mogelijk level (die je kan doen, zonder dat je schip wordt afgeschoten), en de hoogst mogelijk quality

Dus een level 2 agent met een quality van 10 is beter dan een level 2 met een quality -10.

Dus ik zou aanraden om op het moment dat je een betere agent kan nemen dit te doen totdat je level 4 missies zonder problemen kan doen.

Hoe hoger de level van je agent, des te meer standing verhoging krijg je bij storymissies.

MvG,

LH
OfflineView user's profileSend private message
BullyDolan
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.10.2012, 01:39 Reply with quoteBack to top

dat zijn de player standings waar je het over hebt, maar die bedoel ik dus niet, hetgeen wat je beschrijft is me al bekend.

de standings die ik opgegeven heb zijn die van de ceo zelf en niet van de corp, als ik naar de corp-standings kijk zie ik als volgt staan:

Factions:
Ammatar Madate 0.50
Mordu's 0.50
Caldari state 0.39
Khanid Kingdom 0.37
Amarr Emp 0.25
Interbus 0.04

Coorperations:
Home Guard 7.69
Caldary Navy 4.45
Peace and order 4.02
Imperial Acedemy 1.23
Amarr Navy 0.47

als ik naar de standings ga met Home Guard krijg ik echter te zien:

Caldari state > Corp 0.39 (Neutral)
Caldarie state > Ceo 1.86 (connections 4 raises from 0.31) Good
Home Guard > Corp 7.69 (Excelent)
Home Guard > Ceo 0 (neutral)

zelfs als ik van CEO wissel blijven deze standings gelijk aan de vorige hoewel ik corp ge-updated heb met de skills van de nieuwe ceo

dit zijn hele andere standings dan van de CEO.

het gaat dus om corp-standings - niet om player-standings

kortom, ik snap het niet
BullyDolan
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.10.2012, 15:38 Reply with quoteBack to top

via het dutch-chanel kreeg ik een tip om eens te kijken naar COSMOS missies om zo de faction standings drastisch te kunnen verbeteren.

Nu heb ik alhier op het forum op COSMOS gezocht en er bleek hierover bijna niets te staan dan alleen via de V3SPA pagina kwam ik een beschrijving van Yared hierover tegen >> http://www.eve-benelux.be/viewtopic.php?t=1356&postdays=0&postorder=asc&start=125 << alleen de linken bleken niet meer te werken.

kijk, dit zocht ik, eindelijk eens wijze om snel de faction standing te verhogen zonder eindeloos en eindeloos player missions te moeten gaan doen.

dus ga ik maar zoeken op COSMOS via EVE-search, doe dat een andere keer want moet zo weer weg.
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.