EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hello!

Post new topicReply to topic
Author Message
taipanissimo
‍

Race: Gallente
Corporation: TDC - University

netherlands.gif

PostPosted: 26.12.2010, 12:14 Reply with quoteBack to top

Ook hallo:)

Ik ben Taipanissimo. Ben net een weekje begonnen met dit spel en vind de mogelijkheden echt fantastisch. Denk alleen dat mijn vriendin het wat minder vindt maar ja Confused

Ik ben begonnen als Gallente. waarom weet ik niet:) ik kon eigenlijk niet echt vinden wat nou de verschillen waren tussen de factions dus ik ben maar gewoon begonnen en ik leer het wel gaandeweg:)... hoop ik...

Verder ga ik eerst eens wat minen en skills onderzoeken. daarna als ik alles wat beter begrijp maar eens aansluiten bij een corporation en misschien wat meer in de aanval:)

groeten,

Taipanissimo
OfflineView user's profileSend private message
Yavik
‍

belgium.gif

PostPosted: 26.12.2010, 12:16 Reply with quoteBack to top

Welcome to EVE
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Casper Verstraeten
‍

Race: Minmatar
Corporation: NED-Clan
Alliance: Goonswarm Federation

netherlands.gif

PostPosted: 26.12.2010, 12:52 Reply with quoteBack to top

Welkom en koop een EVE subscription voor je vriendin, straks hebben we allemaal aaibare poppetjes en kan je handtasjes etc kopen om ze aan te kleden . . .

Ferna
‍

Race: Amarr
Corporation: Delete Inc.

netherlands.gif

PostPosted: 03.11.2011, 19:54 Reply with quoteBack to top

Hallo!

Het is of al een tijd geleden dat iemand de moeite heeft genomen om zich voor te stellen of dat ik hiero verkeerd zit. maar hier komt het dan.

Ik ben Ferna Akai. Speel al ongeveer een jaar.. ander half jaar.. eigenlijk geen idee meer. Ben een Amarrian, ben gek op Gallente maar die schieten steeds op me bootjes. Ik woon in een wormhole, deed missies en doe ze nog steeds als ik buiten mijn wormhole geraak.

heb 16mill sp.. verdeeld over schepen, tanks en gunnery.
Momenteel aant skillen voor de Oracel. en zou de nieuwe Gallente. Caldari wil ik ook wel proberen.

Crosstrain veel. Spec niet en speel voor de fun.

Ben vaak te vinden in pub chats. Inc. die van V3spa. En is dacht zo laat ik eens bij een wat actievere community gaan rondhangen.

sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 03.11.2011, 23:33 Reply with quoteBack to top

Je zit zeker in de juiste topic, welkom op eve-bnl!

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Gil
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.11.2011, 09:24 Reply with quoteBack to top

Hoi EVE gamers,

Leuk forum is dit. Ik kwam het tegen tijdens een zoektocht naar Nederlandstalige EVE gamers voor onze Corp. Zelf speel ik EVE sinds eind 2007. In het begin alleen in de winter, nu loopt het eigenlijk altijd wel door maar ligt het zwaarte punt van oktober tot maart.

EVE is voor mij even de gedachten van real live af, en te verdwalen in de wirwar van EVE. Ik probeer nu samen met een medespeler een corp op te zetten in High sec (minmatar space) om ook dat gedeelte van het spel te ontdekken.
Ik post normaal niet zo veel op forums (dit is al heel wat voor mij) maar misschien daagt dit forum me uit, ik lees het wel altijd veel.

Nou mocht je ingame willen chatten of samen iets ondernemen in EVE ik speel onder de naam GilGio.
ook je 30day plexen aan dat GilGio doneren Laughing
OfflineView user's profileSend private message
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 05.11.2011, 12:23 Reply with quoteBack to top

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.