EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

closed

Post new topicReply to topic
Author Message
shockwaves2009
‍

Race: gallante, Amarr, Caldari, Minmatar
Corporation: Organized-Research
Alliance: indomitable intentions

netherlands.gif

PostPosted: 11.09.2010, 09:32 Reply with quoteBack to top

closed

Last edited by shockwaves2009 on 27.02.2017, 00:26; edited 5 times in total
OfflineView user's profileSend private message
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 11.09.2010, 20:10 Reply with quoteBack to top

Veel succes met JFD, Shock

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.10.2010, 08:39 Reply with quoteBack to top

We hebben inmiddels al wel wat leden er bij we zijn de laatste tijd erg druk bezig geweest met het opzetten van een website met forum zodat we daar alle veranderingen binnen het corp kunnen plaatsen
Ik moet alleen nog een server aanschaffen zodat ik heb online kan gooien dan zal ik de link ook hier plaatsen
icedisko
‍

Race: caldari
Corporation: Addict Brigade

netherlands.gif

PostPosted: 26.10.2010, 15:06 Reply with quoteBack to top

Ik neem aan dat je hosting bedoelt voor een domeinnaam met daar aan vast ruimte om een website/forum te starten? Of ga je zelf een server laten draaien vanaf je zolder?

Succes shock!

Fly it, like you stole it !!
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.10.2010, 20:17 Reply with quoteBack to top

ik zet naast mijn pc de server neer stel ik wil ook een alliance opzetten dan kan ik daar meteen ook een forum voor opzetten
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 25.11.2010, 16:12 Reply with quoteBack to top

Ik dacht zal even weer wat info delen .

Inmiddels is iedereen door mij verwijdert uit het corp
Ik had meer standing nodig om een aantal nieuwe pos-sen op te gaan hangen mijn eigen pos die best een goede indeling had word grondig aan gepast aangezien ik inmiddels 24 slots in de labs aan kan moet ik even wat nieuwe gaan bouwen voor de Alliance hang ik meteen ook een pos op dan hebben we die vast .

het hele corp gaat of is met de verhuizing bezig er zaten 2 leden in het corp die langer dan 2 maanden niet online zijn gekomen dus die mogen daardoor niet terug komen om dat we wel actieve leden willen

Ik heb weer wat nieuwe leden gevonden die nog in mijn vorige corp zaten die hebben de verhuizing uit 0.0 er bijna opzitten

Ik had me voor gesteld een nl corp te hebben dit is met die nieuwe leden effe verandert aan gezien mijn vorig corp bijna alleen us members had en binnenkort in het corp komen
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 18.01.2011, 14:00 Reply with quoteBack to top

We zijn geen dutch corp meer

Het is gebleken dat het toch makkelijk is om ook us members in je corp te Hebben als wij nederlanders slapen zijn zij online

We hebben nu een alliance gevonden ( strangers )die de zelfde doelen heben als wij grootendeels nl-players maar dit komt wel goed ook zijn het vooral indy corpsen die joinen

We hebben afgelopen weken een war gehad is best leuk om te zien wat de verschillen zijn in een corp de een kiest er voor om gedockt te blijfen en de pos binnen te halen.
Deze indy alliance kiest er voor om te knallen ging best lekker we hebben meerdere schepen afgeschoten in Saisio natuurlijk ook wat verloren maar dat hoort er bij kunnen we er vast aan wennen het zal vast niet de laatste war zijn die we krijgen vooral niet voor de toekomst
Zelfs gisteren nacht lagen ze de gate naat vatuolen te campen
en vroegen ze in de local chat of we daar heen kwamen lol

De toekomst plannen van dit corp zijn ook een beetje verandert
Niet meer in een wh mine maar in 0.0 dit gaat eerder gebeuren dan dat we in een wh gaan

maar nu eerst een beetje de magazijnen vullen want door de war kunnen we niet minen
en even wat spullen inslaan zodat we iedereen in het corp van schepen kunnen voorzien als ze pvp willen gaan doen

Dit is even wat er tussentijds gebeurt is
groeten shockwaves2009
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 07.02.2011, 00:05 Reply with quoteBack to top

we zijn meer de us kant op gegaan
we hebben inmiddels 17 leden en het is super gezellig

THE BEGINING OF A NEW DAWN

we are a group of dutch and us players.

We are currently recruiting all players interested in any aspec of the game

We look for players...
- Interested in Missions
- miners
- haulers
- builders
- researchers
- exploring

recruiting is open
If you have any questions about us please feel free to contact:

our recruiter : BALTERZAR or join msg63 channel
shockwaves2009
‍

netherlands.gif

PostPosted: 31.03.2011, 12:17 Reply with quoteBack to top

Recruitment is gesloten dit is een alt corp geworden

ik join met alle accounts een ander corp dus dit corp is een alt corp en het nieuwe corp wat ik nu heb word helemaal gesloten over 30 dagen

ik heb de knoop doorgehakt en ga toch meer 0.0 in en met de alliance mee knallen

groeten shock
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.