EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

EVE Faces

Post new topicReply to topic
Author Message
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 26.01.2011, 14:39 Reply with quoteBack to top

Nog weinig 'nieuwe' gezichten hier voorbij zien komen dus ik trap maar af Smile
De images worden getoond via de snel door CCP opgezette; http://www.evefaces.com

Mijn doel was om voor mijn twee oudste chars die stomtoevallig opmekaar leken (Dim heb ik later gekocht) een tweeling char te maken.

Versie 1: 75 minuten
Er bleek flink kleurverschil te zitten tussen mijn twee monitoren dus ik heb twee clients op de laagste resolutie gezet en ze vervolgens op 1 monitor gedraaid.

Toen ik beide had finalized ging ik mijn dochter ophalen van Scouting.
Bij terugkomst was de pc vastgelopen... Sad

Versie 2: 45 minuten
Deed ik een stuk sneller en achteraf kwam ik tot onderstaande met slechts 1 'klein' foutje....
Omdat ik niet zeker wist of de boel zou saven bij afsluiten > CTRL-ALT-DEL Smile

Versie 3: 30 minuten
Ik word er steeds beter in Very Happy
Het 'kleine' foutje was dat Barti wel, en Dim niet die weerspiegeling van het licht had in zijn zonnebril.
De oorspronkelijke images hadden dat ook. Deze keer wilde ik alleen hun ogen een beetje zien, dus het was enorm gepiel om het goed te krijgen.

Quote:
Zoals bij vele kinderen van het eermalige Minmatar slavenvolk gebeurde, werden de tweeling Bartimeaus d'Ray en Dim Corby (namen gegeven door de adoptie families) tijdens een raid van elkaar gescheiden.
Na de totstandkoming werden zij beiden geadopteerd door families die te doen hadden met deze wezen, dan wel hun eigen kinderen verloren waren in een van de vele verschrikkelijke oorlogen.

Enige jaren terug troffen beide elkaar, waar anders, op de marktplaats van CCP en wisten onmiddelijk dat ze hun ontbrekende helft hadden teruggevonden.

Barti & Dim / verloren en herenigd / oud en nu nieuw.

Bartimeaus d'Ray

Dim Corby

Het enige verschil in uiterlijk zit hem in hoe ze hun broek dragen en of ze links- dan wel rechtshandig zijn. Je ziet ze vanzelf weleens voorbijkomen straks met Walking in Stations en geloof mij; je maakt die aanspreekfout maar een keer, en vergeet het daarna nooit meer. Daarom geen nut om het hier uit te leggen en je deze wijze toekomstige les te besparen waar je het veel beter van gaat onthouden. :+

Voor de rest verschillen ze totaal van interessegebieden. Dim heeft zijn vinger aan de knop en schiet eerst en praat zelden tot nooit. Barti praat en houdt enorm van knoppen indrukken zolang ze maar niet BOEM doen.
[me=Yared]moet verder met de rest van de familie portretten.[/me]

Serieus bedankt CCP. Met 10+ chars hebben ze mij eindelijk weer avonden lang aan de pc weten te binden om 1 aspect van EVE te volbrengen.

De laatste keer was PI en daar was ik na een avond 'klaar' mee Razz

Ik kan niet wachten tot WiS of Dust514 uitkomen!

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 26.01.2011, 14:59 Reply with quoteBack to top

http://www.eve-benelux.be/viewtopic.php?t=3961 ??

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.