EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

EVE gamecards

Post new topicReply to topic
Author Message
JACKTHERIPPER_
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.08.2006, 12:45 Reply with quoteBack to top

Hey allemaal. Ik heb nog ongeveer 5 dage te gaan op mijn trail account. Ik wil daarna doorgaan met full subscription op basis van die game timecards. Maar hoeveel tijd koopt ge dan eigenlijk? En wat is het voordeligste? De gewone cards of die gametime cards? Thx
OfflineView user's profileSend private message
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 29.08.2006, 13:17 Reply with quoteBack to top

Ehm, das allebei hetzelfde volgens mij hoor.

En doorgaans is de regel: Hoe meer dagen er op de kaart staan, hoe voordeliger het is. Daarom dat ik ook altijd voor 6maanden eve betaal.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
JACKTHERIPPER_
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.08.2006, 13:21 Reply with quoteBack to top

ok - maar weet je hoeveel tijd je koopt met zo'n gametime card ?

Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 29.08.2006, 13:40 Reply with quoteBack to top

1,3,6 of 12 maanden

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Frederick
‍

netherlands.gif

PostPosted: 31.08.2006, 15:57 Reply with quoteBack to top

Ik heb zojuist een Trial account aangemaakt, heb er al eerder één gehad, maar ik begin nu gewoon opnieuw en ben van plan langer dan 2 weken te gaan spelen.

Mijn vraag is of je die gamecards ook nog kunt kopen zonder dat je een creditcard moet hebben. Op de site staat dat je ook scratchcards kunt kopen, maar de verkopers die ze noemen zijn geen van allen Nederlands of Belgisch en zien er ook niet echt betrouwbaar uit. Daarnaast kost de eerste keer 20 euro.

Heeft iemand hier ervaring mee?
flashfreak
‍

Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 31.08.2006, 16:31 Reply with quoteBack to top

Outpost Antwerpen, verkopen ze timecards, weet niet of Outpost Gent dat ook doet

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Frederick
‍

netherlands.gif

PostPosted: 31.08.2006, 17:21 Reply with quoteBack to top

Ik woon in het oosten van Nederland dus om naar Antwerpen te komen om een gamecard te halen is me een beetje overkill. Razz

Verkopen ze die toevallig ook via een website? Of zijn er nog andere websites die ze verkopen?
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 01.09.2006, 12:08 Reply with quoteBack to top

https://store.eve-online.com/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=7

Frederick
‍

netherlands.gif

PostPosted: 01.09.2006, 22:59 Reply with quoteBack to top

Hrmm... daar moet je ook nog wel een creditcard voor hebben. Ik regel wel wat denk ik dan maar.
JACKTHERIPPER_
‍

belgium.gif

PostPosted: 01.09.2006, 23:18 Reply with quoteBack to top

Mijn trail eindigt over 4 dagen. Ik wil het spel nu volledig aankope. Moet ik dan naar de site van EVE gaan en daar 'extend trail account' neme(krijg ik dan het spel thuisgestuurd?)? Of moet ik een nieuwe account make?
Ik heb mijn trail van een promotiedisc gehaald.

Krijg ik het spel thuisgestuurd of moet ik het on-line downloaden?

Sorry dak zoveel vrage stel - tis mene eerste MMORG

‍

belgium.gif

PostPosted: 01.09.2006, 23:46 Reply with quoteBack to top

spel (client heb je al) , je moet alleen je account verlengen op de site .
JACKTHERIPPER_
‍

belgium.gif

PostPosted: 02.09.2006, 13:48 Reply with quoteBack to top

en krijg ik dan het spel thuisgestuurd of niet? Kheb graag een tastbare versie als ik iets koop.

Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 02.09.2006, 14:03 Reply with quoteBack to top

Nee, je verlengd gewoon je account.

En aangezien eve constant word geupdate zou een cd versie al snel outdated zijn.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
JACKTHERIPPER_
‍

belgium.gif

PostPosted: 02.09.2006, 14:05 Reply with quoteBack to top

ok -thx!

‍

belgium.gif

PostPosted: 27.01.2010, 22:09 Reply with quoteBack to top

ik heb de trial nu al 3 of 4 keer gespeeld en vind het spel ongelofelijk fijn maar het betalen vinden men ouders en ik ook te duur. Maar heb ook al gehoord dat je time cards in het spel zelf kunt kopen waar en hoe gaat dat ?
en hoelang duurt het eigenlijk voor ik genoeg geld heb met caldari rook ship?
ukipuki
‍

Corporation: Samothrake Empire

belgium.gif

PostPosted: 28.01.2010, 00:28 Reply with quoteBack to top

om op de vraag te beantwoorden dat je binnen het spel time cards kunt kopen is het antwoord ja, enkel is dit niet voor in het begin te betalen deze kosten update even gekeken 266,000,000.00 ISK bij mij hier toch. dus vooral je dat kunt betalen ben je wel even bezig. Maar als je dit kunt betalen dan kan je wel 30 dagen lekker verder spelen.

Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.02.2010, 03:20 Reply with quoteBack to top

tip:

ga zo snel mogelijk aan de slag met 'salvaging' dwz het rippen van wrecks welke je modules geeft waarmee je weer leuke modificaties voor een ship kan bouwen - sommigen brengen aardig wat isk op en vooral in het begin is dat lekker meegenomen als je nog maar weinig isk hebt.

timecards kopen in het begin is vrijwel uitgesloten tenzij je gelijk een goede PvP-corp vindt waarmee je leuk 'oorlogje voeren' mee kunt spelen tegen anderen - dat kan behoorlijk lucratief zijn - KAN - niks is echter zeker, je kan ook dusdanig verliezen dat je bankroet erdoor gaat en dan zal je toch de creditcard moeten hanteren om weer verder te kunnen spelen.

wees realistisch - dromen binnen EVE is altijd gelijke een natte droom - als men zich niet inzet zal men nooit iets bereiken

"alles wat je scheld ben je zelluf, uhhllah"
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.