EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

silo vraagje

Post new topicReply to topic
Author Message
ukipuki
‍

Race: Gallente
Corporation: Samothrake Empire

belgium.gif

PostPosted: 21.01.2010, 21:14 Reply with quoteBack to top

Ik ga binnen kort mijn mining barges kopen, ik heb voor nog enkele skils nodig die ik er voor moet trainen, maar mijn is eigelijk stel ik een koop een silo en neem hier voor dan de hybrid, nu je kan die dan wel gaan weg zetten waar je gaat minen (denk ik toch, als dit niet zo is vertel me het dan even aub). maar kunnen anderen dan gewoon van mij gaan stelen net zoals bij een gewone container?

Last edited by ukipuki on 21.01.2010, 23:50; edited 1 time in total
OfflineView user's profileSend private message
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 21.01.2010, 22:07 Reply with quoteBack to top

Ik denk dat je een secure container bedoeld in plaats van een silo.
Je moet toch echt wat aan je terminologie werken, anders ga je nog veel vloeken vrees ik..
als je gewoon op market een silo koopt en wil gaan gebruiken als een jetcan zal dat zwaar tegenslagen vrees ik.

Silo's zijn structures om aan een POS (Player owned structure) te hangen en moon minerals etc in op te slaan. (Of je moest gaan minen in lowsec, maar dan neem je een corp hanger in plaats van een silo)

Secure containers daarintegen moet je anchoren en je kan er een wachtwoord op zetten.
Let wel op, als je een lange tijd je containers niet checkt verdwijnen ze en ze hebben ook een kleiner volume tegenover een gewone can, en zeker tegenover een jet can.

Als je een altje (2e account, moeten tergelijkertijd kunnen inloggen) hebt kan je die met een hauler aan de jetcan hangen en die meteen leeghalen.

ps: misschien eens een woordenlijst (glossary) aanleggen wink

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
ukipuki
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.01.2010, 23:47 Reply with quoteBack to top

nee zoals je kunt lesen bedoelde ik wel degelijk een silo en die ik dan zou willen kopen is een hypbrid, maar ik wist niet dat je die dan moet dat die bedoeld was voor POS, alle ik weet wel dat dat staat bij vooral stucture base, maar je kan die dan dus niet enkel ergens gaan weg zetten net zoals je met een secure container... dat vind ik inderdaad dan weer tegen slagen als je ziet wat de inhoud van een container tegen over een silo. (nu dat ik de miner guide heb gelezen, weet ik in eens waar voor silo dient sorry)

En een corp hanger kan ik die bevoorbeeld gewoon ergens weg zetten zoals een secure container of weer al niet? Ik zit namelijk niet in een coperation en ben ook niet van plan dit snel te gaan doen, maar wil wel graag een grote opslag waar door ik een tijdje kan gaan minen ook in 1.0 zone. Want dat vind ik dan weer niet zo leuk aan een secure container is dat die enkel in 0.7 zone's kunt weg zetten... en ik mine vooral van 1.0 tot 0.8 zone's omdat ik ook niet echt bestand bent met mijn ship om in lagere gebieden uit veiligheid daar te minen. en wil niet dat mensen zomaar mijn containers leeg halen wat je wel hebt met gewone containers.

Last edited by ukipuki on 22.01.2010, 01:02; edited 1 time in total
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 22.01.2010, 01:00 Reply with quoteBack to top

zie ook eens >> http://wiki.eveonline.com/wiki/Beginner%27s_Guide_to_Making_ISK

ga vecht missies doen (internal security, security, command, surveilance, intelligence) en bouw gelijk standings op opdat je ook minder 'taking npc' hebt qua refining, zo ook boven de 7.0 NPC-standings heb je geloof ik ook clone toegang - zie je leuke ore velden mine die dan, heel soms (< 99% kans) heb je bezoek maar meestal niet dus kan je zonder een dure alt te hoeven gebruiken minen om daarna te haulen.

zo snijdt het mes aan 2 kanten, PVE ervaringen & mining in n.

lvl 2 en dan vooral die met meerdere stappen levert regelmatig 1 tot 3 omber-roids op van 50.000 100.000
lvl 3 nog interessantere roids die je anders alleen in 0.3 en lager zal vinden
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 22.01.2010, 09:08 Reply with quoteBack to top

Ukipuki, alstublieft, gebruik een spelling checker of iets dergelijks, want het ontcijferen van je posts begint redelijk vervelend te worden.

netherlands.gif

PostPosted: 22.01.2010, 17:29 Reply with quoteBack to top

misschien moet ukipuki maar gewoon in zijn eigen dialect gaan schrijven, heb zelf ook belgische vriend(inn)en waaraan ik ook regelmatig vraag 'en nu graag in het Nederlands want we (ik en mijn partner) snappen er niets van.

"alles wat je scheld ben je zelluf, uhhllah"
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 23.01.2010, 02:33 Reply with quoteBack to top

« Julius Jul » wrote:
misschien moet ukipuki maar gewoon in zijn eigen dialect gaan schrijven, heb zelf ook belgische vriend(inn)en waaraan ik ook regelmatig vraag 'en nu graag in het Nederlands want we (ik en mijn partner) snappen er niets van.

Insgelijk Twisted Evil
ukipuki
‍

belgium.gif

PostPosted: 23.01.2010, 12:10 Reply with quoteBack to top

ik zal de vraag simpel houden nu dan toch, het zit zo, wat is de beste optie voor ergens te gaan minen, maar je wilt geen gebruk maken Secure Containers..
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 23.01.2010, 17:30 Reply with quoteBack to top

Jet cans (maar je geeft zelf al aan dat niet te willen).

De enige andere optie die ik ken is een extra character (een alt of een vriend) die in een hauler (of beter een orca) met jou in de belt hangt.

‍

belgium.gif

PostPosted: 25.01.2010, 08:32 Reply with quoteBack to top

Je hebt niet zo ontzettend veel opties. Zeker niet als je op je eentje wil minen.
- Secure container mining. Veel management, je moet er veel hangen voor je een deftige capaciteit bereikt. Je verliest ook veel tijd aan het deployen en managen.
- Jetcan mining. Je hebt een grotere capaciteit, nadeel is dat je wel eens te maken kan krijgen met ore thieves.
- Mine and haul. Je mined tot je cargo vol is en dan dock/undock je. Je verliest hier relatief veel tijd mee, maar je hebt niet de nadelen van bovenstaande opties.

Hetgeen je hier best kan onthouden is dat solo minen een zeer inefficinte zaak is.
Mijn voorstel is dat je op zoek gaat naar een corp waarin je je goed voelt, zodat je dingen zoals minen in groep kan doen.

Last edited by Uwi M'bawehp on 25.01.2010, 16:21; edited 1 time in total
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 25.01.2010, 12:01 Reply with quoteBack to top

de enigste methode voor veilig minen is.

- 3 cargo rigs fitten (medium miningbarge, large exhumers)
- in low 2 stuks T2 expanders geeft 28% bonus per stuk

voor een Covetor is dat >> 4000 * 1.15 * 1.15 * 1.15 * 1.28 * 1.28 = 9.344
de 3 medium gargorigs kosten ongeveer 7.5 mil isk per stuk - doch, als je veel rat/missies doet kan je die ook zelf bouwen - totale onkosten zit ongeveer op 25 mil + 3*7.5 mil = 47.5 mil
door 2 containers extra mee te nemen neem je dan wel 6.000 ruimte in doch heb je 2* 900 aan winst - dat betekend 9.344 + 1800 = 11.144

voor een Hulk is dat 8000 * 1.15 * 1.15 * 1.15 * 1.28 * 1.28 = 19.934
je hebt hier wel large cargo rigs voor nodig en kosten 25.000 mil isk per stuk - doch als je veel rat/missies doet kan je die hierdoor ook zelf bouwen - totale onkosten zit ongeveer op 110 mil + 3* 25 mil = 185 mil
echter let wel, de ex-humer skill zit wel op een goede 75 mil ook, die moet je feitelijk erbij tellen
als je dan 5 containers erin zet = 5 * 900 extra space = 4.500 + 19.934 = 24.434
je neemt dan weliswaar 15.000 aan ruimte in doch de overige 4.934 is goed voor de opbrengsten van 2 3 miners op te vangen - er gaat wel nog wat ruimte af qua crystals die je in reserve hebt liggen om te kunnen switchen maar das maar gering in cargospace qua verlies.

dan moet je wel iedere keer als je vol zit heen en weer jumpen - dus goed je positie bookmarken - en heen en weer jumpen van mining naar station - let wel, je barge gaat ZEER TRAAG door alle cargo expanders, iets van 70 m/s, allinen naar een station is dan ook echt nodig, doch voordat je van 0 m/s in warp zit ben jij in al gelokt en wie weet kan je niet meer warpen en dus ben je binnen de kortste keren afgeschoten en wie weet ook gepod.

de bovenstaande methode doe je bv met solo-mining in 0.0 - dwz middels deep-core mining betreffende Mercoxit welke Morphite voortbrengt, het meest kostbare mineral in heel EVE - ik gebruik daarvoor dan een covetor, wordt je een keer afgeschoten dan is het verlies maar 50 mil - verzekering = 25 mil en dan ook makkelijk op te vangen, in een Hulk wordt het een hele dure aangelegenheid want de verzekering dekt de hulk zelf niet af.

ik heb gelezen dat lvl 4 vecht-missies soms ook Mercoxit herbergen doch zeker weten doe ik dat niet.

succes

Julius

Last edited by Julius Jul on 25.01.2010, 12:28; edited 4 times in total
ukipuki
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.01.2010, 12:18 Reply with quoteBack to top

Julius Jul bedankt dit is een interessante oplossing.
Maar je zegt als ik inderdaad in een batle zit en iemand houdt mij vast dan is dat toch nog geen probleem want als je met een mining barge of een exhummer hebt dan heb je ook nog je drones, en ik denk dan meer aan fighters (indien mogelijk, heb dit nog niet juist bekeken) dan aan mining drones... zo kan je toch goed terug vechten denk ik, tenzij zij natuurlijk met enkele komen...

Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 25.01.2010, 12:43 Reply with quoteBack to top

als je eenmaal geloct en warpscrambled bent dan moet men zich gereed houden om je pod te redden naar een safe-spot te warpen - doe je dit niet dan kan men ook zijn pod kwijtraken en wordt je wakker in je clone - dan niet vergeten je clone te her-verzekeren want ook die staat op 0, als je dit vergeet en je wordt weer gepod dan krijgt men skillpoint verliezen en zullen op random-wijze de skills verminderd worden - als dit nu net jouw lvl 5 Mining Barge betreft die zo naar lvl 4 wordt teruggezet zal je 20 dagen moeten skillen wil je weer je covetor of zelfs hulk weer in gebruik te kunnen nemen.

drones gebruik je om jezelf te verdedigen, bv in E.S. om die vervelende ratten af te maken die telkens weer opduiken, miningdrones gebruik je dan ook niet met een miningbarge of exhumer, helemaal niet als je in je eentje zit. Een rat zal een covetor op een gegeven moment opblazen, alleen in een hulk kan je deze overleven doch dit enkel en alleen in E.S.

overigens - E.S. is VEILIGER GEBIED - en nooit veilig gebied - er zijn dan weliswaar bepaalde restricties maar can-wipping zoals jij die denkt te voorkomen kan je alleen voorkomen door geen can te gebruiken - alleen dan ben je dan nog steeds beperkt safe - iedereen kan je ongestraft locken, dit kan gewoon per ongeluk gebeuren in E.S. en als je dit aldaar een keer overkomt DOE NIKS want het kan immers een vergissing zijn, bij de eerste vijandige daad en er is geen war tussen je corp en die anderen dan zal concord ingrijpen maar als deze niet ter plekke zijn duurt dit even, soms wel net zo lang dat jouw miningbarge is afgeschoten voordat concord de andere komt straffen hiervoor - en daar zit jij dan, in je dure rijk voorziene covetor te minen naar goedkope ore, een ander komt in zijn 1 mil dure fregat en knalt je af, een maatje van hem of de alt daarvan in een industrial steelt jouw cargo & de rigs die overblijven qua restanten - jij bent 25 mil kwijt, de ander is rijker van jouw stomme gedrag omdat jij je veilig waande in E.S.

een covetor heeft echter bordkarton gelijke aan bepantsering - een lachertje dus - met 2 3 salvo's ben je al weggeblazen, dit voordat jij de andere gelokt hebt is dit al gebeurd.

met een hulk is het iets andere koek - maar ook aldaar heb je zezelfde drone capaciteit als de covetor en stelt dan ook weinig voor - je kan dan wel T2 drones gebruiken maar dan nog steeds zit je nog steeds met maximaal 50 Mbit.sec vast en dat is dan ook het maximum - meestal wordt er 5 medium drones gebruikt welke elk 10 Mbit/sec gebruiken want je kan er maar 5 meenemen maar ook door je skills maximaal 5 gebruiken.

Fighters is enkel en alleen bedoeld voor Capital Ships - ze passen ook niet in je dronespace aangezien ze 5.000 aan volume hebben terwijl je zelf maar 50 aan dronespace hebt

Ik zou toch eerst maar eens alles grondig bestuderen alvorens 'domme' vragen te gaan stellen - Fighters gebruiken met een miningbarge hulk is een domme vraag/opmerking - alhier te Benelux kan je veel info vinden van hoe/wat - wordt eens lid van een corp en steek daar je licht op - op deze manier wordt het niks.
sandshark
Admin
Admin<br>

Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 25.01.2010, 17:50 Reply with quoteBack to top

« Julius Jul » wrote:

Ik zou toch eerst maar eens alles grondig bestuderen alvorens 'domme' vragen te gaan stellen - Fighters gebruiken met een miningbarge hulk is een domme vraag/opmerking - alhier te Benelux kan je veel info vinden van hoe/wat - wordt eens lid van een corp en steek daar je licht op - op deze manier wordt het niks.

Nu ja, ik ben van mening dat er geen stomme vragen zijn...
(We zijn allemaal eens ubernoobs geweest)
In ieder geval is een corp joinen wel het beste voorstel dat ik op deze thread atm gezien heb.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 25.01.2010, 19:00 Reply with quoteBack to top

« Julius Jul » wrote:

Ik vind het niet echt domme vragen, en een vraag juist niet stellen om 'onwetend' te blijven is nog dommer.

Ik weet nog hoe ik (lang geleden) begon met eve, en er was toen ook veel info voor handen, maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Ik werd (dankzij mn voor taalgenoten opvallende naam) snel gespot en opgenomen in een NL talig groepje waarvan ik veel geleerd heb). Ik weet zeker dat ik, had ik alleen gebleven mezelf minder snel ontwikkeld had als character in eve.

Julius heeft dan ook gelijk (vind ik) dat een corp joinen een goed idee is, maar het hoeft niet!!. Vooral als je graag mined haal je veel voordeel uit een paar vrienden. Niet alleen logistiek, maar ook bescherming tegen mensen die jou kwaad willen. Het is dan wel heel belangrijk dat je een corp zoekt die bij je past, neem hier dan ook goed de tijd voor als je op zoek gaat.

‍

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2010, 01:32 Reply with quoteBack to top

grmbl Julius, waarom moet ik je steeds betrappen op fouten in je informatie?? Sad

Ofwel geef je algeme info, en kan je opervlakkig blijven (zorgt er voor dat anderen zelf iets gaan opzoeken)
ofwel geef je gedetaileerde info, maar zorg er dan voor dat deze JUIST is.

Quote:
de enigste [een] methode voor veilig minen is.

- 3 cargo rigs fitten (medium miningbarge, large exhumers)
- in low 2 stuks T2 expanders geeft 28% [27,5%] bonus per stuk

voor een Covetor is dat >> 4000 * 1.15 * 1.15 * 1.15 * 1.275 * 1.275 = 9.344 9889m
de 3 medium gargorigs kosten ongeveer 7.5 5 mil isk per stuk - doch, als je veel rat/missies doet kan je die ook zelf bouwen - totale onkosten zit ongeveer op 25 mil + 3*7.5 mil = 47.5 mil
door 2 containers extra mee te nemen neem je dan wel 2*3.000 ruimte in doch heb je 2* 900 aan winst - dat betekend 9.344 9889 + 1800 = 11.144 11689

voor een Hulk is dat 8000 * 1.15 * 1.15 * 1.15 * 1.275 * 1.275 = 19.934 17199
je hebt hier wel large cargo rigs voor nodig en kosten 25.000 mil isk per stuk - doch als je veel rat/missies doet kan je die hierdoor ook zelf bouwen - totale onkosten zit ongeveer op 110 mil + 3* 25 mil = 185 mil
echter let wel, de ex-humer skill zit wel op een goede 75 mil ook, die moet je feitelijk erbij tellen
als je dan 5 containers erin zet = 5 * 900 extra space = 4.500 + 19.934 = 24.434
je neemt dan weliswaar 15.000 aan ruimte in doch de overige 4.934 is goed voor de opbrengsten van 2 3 miners op te vangen - er gaat wel nog wat ruimte af qua crystals die je in reserve hebt liggen om te kunnen switchen maar das maar gering in cargospace qua verlies.

pff te veel aan fouten: medium rigs, getallen die niet juist zijn, skill mee rekenen bij de kost van een ship?? ...

...

Leuk dat je extra info wil geven, maar probeer er voor te zorgen dat het niet vol fouten staat wink

... heb zelfs de moeite niet durven nemen om je 2de post in dit topic te lezen ...

« sandshark » wrote:
...
In ieder geval is een corp joinen wel het beste voorstel dat ik op deze thread atm gezien heb.

QFT
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Doornroosje
‍

Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2010, 14:35 Reply with quoteBack to top

En je kan ook steeds vragen stellen aan een soort van mentor, eens je iemand hebt gevonden. Voeg hem toe aan je adresboek en val hem regelmatig lastig met allerhande vragen.
Ik zit er bijvoorbeeld niets mee in om beginnende spelers op weg te helpen met info over alles en nog wat. Je kan me vinden in het channel 'lfcpub' en ook 'black-sun public', als ik daar niet ben, ben ik ook niet online.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.01.2010, 14:59 Reply with quoteBack to top

Cozie,

nah - oke - 1.275 qua T2 expander - foutje - kan gebeuren
oja - das waar - een HULK kent maar bv 2 rigs te fitten - kan iedereen overkomen qua foutje - zo wordt het dan wel > 180 mil + 2* 30 mil = 240 Mil

probeer jij maar eens een medium rig's op een HULK te fitten - pech - lukt je niet - conclusie - alleen LARGE rigs kan je aldaar op fitten - ja heb ik uitgeprobeerd - wanneer, een maand geleden toen ik eindelijk een Hulk in gebruik kon nemen voor 0.0

De LARGE gargohold opt rig kost wel degelijk en zelfs meer dan de 25 mil op dit moment - zie prijshistorie ook alhier weer - ook hier heb ik een gemiddelde genomen

een HULK kost op dit moment 180 Mil gemiddeld - dwz na de laatste EVE update, daarvoor zat het rondom 100 Mil - ook hier - zie prijshistory - ik verwacht echter dat dit tijdelijk is totdat de Moon-productie prijzen van bepaalde T2-stuff goedkoper zullen gaan worden omdat de totale onkosten daarvan ook veel minder zijn, dat was 3 jaar geleden ook toen er veranderingen doorgevoerd werden dat de Hulk zeer geleidelijk in loop van 3 jaar daalde van 540 Mil naar 100 Mil even voor de laatste EVE update - en daartussen talloze schommelingen plaatsvonden varierend naar 300 mil kende - ook o.a. veroorzaakt door de Goons die Hulks gingen afknallen steeg deze tijdelijk naar 250 mil en dat is nog maar amper 1 jaar geleden zo'n beetje - dus zal ook die prijzen zullen op een gegeven moment vanzelf weer gaan zakken - dat heet zogezegd marktwerking - dat de hele handel momenteel overspannen is lijkt me duidelijk voor iedereen - wie weet is dit gewoon een zoveelste markt-correctie om bepaalde waarden gewoon logischer te maken en zo ook het spelelement veel aantrekkelijker te maken.

trouwens, de prijzen die jij opnoemt zijn minimale Jita prijzen die jij opnoemt en wel van dit moment, als je naar de prijshistory kijkt zie je totaal iets anders, zelfs dat er een stijgende tendens is momenteel gaande is - ik heb de gemiddelde prijs genoemt van de laatste 3 maanden - in de prijshistory die ik al 3 jaar bijhoudt en die je overal op de forums kan vinden zie je een totaal ander beeld, namelijk dat dit n van de vele fluctuaties is en meer niet - en in sommige regios te E.S. zit dat op die 7,5 Mil gemiddeld, en velen hebben geen zin om 30 jumps heen en weer te gaan zonder gebruik van unsafe passages om enkele Mils te besparen terwijl men in hetzelfde tijdsbestek zelfs korter dit al kan bemachtigen - immers - niet iedereen zit te Jita of andere centrale punten in E.S. maar gewoon dusdanig diep in 0.0 of Wormholes dat die 30 jumps gewoon een verliespost is ipv winst.

een beetje kennis van grondstoffen & producten binnen EVE van de laaste 2 jaar kan ik toch wel verwachten als je zoveel kritiek hebt - zomaar dingen wegschrappen die volgens jou niet zouden kloppen geeft wel weer dat je alleen maar kijkt naar dit moment en niet naar prijzen qua verleden toekomstverwachtingen - noch dat je geen kennis van zaken hebt aangaande riggs-fittingen op industriele toepassingen blijkt wel weer.

maar dit afkraken slaat wel alles - zegt meer over jouzelf dan over mijzelf

Jul

Last edited by Julius Jul on 26.01.2010, 15:15; edited 3 times in total
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 26.01.2010, 15:07 Reply with quoteBack to top

« Bloemkoolsaus » wrote:
« Julius Jul » wrote:

Ik vind het niet echt domme vragen, en een vraag juist niet stellen om 'onwetend' te blijven is nog dommer.

Ik weet nog hoe ik (lang geleden) begon met eve, en er was toen ook veel info voor handen, maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Ik werd (dankzij mn voor taalgenoten opvallende naam) snel gespot en opgenomen in een NL talig groepje waarvan ik veel geleerd heb). Ik weet zeker dat ik, had ik alleen gebleven mezelf minder snel ontwikkeld had als character in eve.

Julius heeft dan ook gelijk (vind ik) dat een corp joinen een goed idee is, maar het hoeft niet!!. Vooral als je graag mined haal je veel voordeel uit een paar vrienden. Niet alleen logistiek, maar ook bescherming tegen mensen die jou kwaad willen. Het is dan wel heel belangrijk dat je een corp zoekt die bij je past, neem hier dan ook goed de tijd voor als je op zoek gaat.

oke, toegegeven, iets verkeerde woordkeuze, ik bedoelde het niet zo zoals het over kon komen, het was niet zo bedoeld.

Wel is zaak dat men meer het licht gaat opsteken via de EVE forums
zie eventueel EVE-wiki >> http://wiki.eveonline.com/wiki/Main_Page
welke volledig up-to-date is aan EVE zelf - steek je licht op - ga anders tijdelijk naar een corp toe maar blijf niet aanklooien op deze manier.

groet

Julius
Uwi M'bawehp
‍

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2010, 15:37 Reply with quoteBack to top

Jita = standaard.
Volgens mij heeft het geen zin om prijzen van vorige maand te gebruiken, laat staan te speculeren over de toekomst.

PS: net gecontroleerd met EFT - Hulk Rig Size = Medium
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 30.01.2010, 13:26 Reply with quoteBack to top

Halada's Mining Guide (aka Mining Bible). Verplicht leesvoer
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=434899

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
ukipuki
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.02.2010, 12:42 Reply with quoteBack to top

Heb ik inmiddels hellemaal gelezen, alleen kijk ik wel uit naar dat hij volledig klaar zal zijn, want dan komt er veel meer nuttige informatie in te staan over production en resaerch... er zou ook nog een stukje in komen over T3, maar ik snap nu al wijnig van hoe je iets naar T2 moet brengen... En weet iemand ook waar je een mooi en leerijk artikel kan vinden over Starbase en outpost.

Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 03.02.2010, 13:14 Reply with quoteBack to top

T1 T2 T3 productie / Mining / Invention / etc - hoe doe je dat ?

zie dan vooral http://www.eve-guides.com/index.php

een schat aan info maar nu gecentraliseerd ipv losse linken

Succes
ukipuki
‍

belgium.gif

PostPosted: 03.02.2010, 18:09 Reply with quoteBack to top

ziet er beter uit, site sinds kort vernieuwd?? Nu is deze toch veel handiger alles netjes bij elkaar heb er al een groot aantal artikels door bladert... bedankt..

Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 05.02.2010, 13:53 Reply with quoteBack to top

Julius je voed Ukipuki met veeeels teveel informatie op een simpel gebeuren; mining.

Ukipuki, ik speel het speel al heel wat jaartjes en die informatie die jij in je kop probeert te stampen is gewoon teveel. doe jezelf dat niet aan, want dit spel is zo groot, daarvoor gaan CCP lui nog regelmatig voor terug naar school Smile

Join V3SPA channel > join (optioneel!) een van de corpsen > open fleetfinder > join mining fleet > geniet van 150% mining boost (jaja rekenwonders het zal meer/minder zijn, boeiuh als mijn koppie koffie maar niet te koud/warm is Very Happy)

Geniet van gewoon beginnen en zien waar het naartoe gaat.. maar vooral GENIET van heerlijk onwetend zijn en in gepast tempo dingen te ontdekken en leren.

Als je na een tijd het nog steeds leuk vind kun je altijd nog dieper erop ingaan.

Ik pak af en toe ook nog Halada's guide 3.0 erbij als ik op de pot zit wink

Hou er rekening mee dat dit spel te groot is voor wie dan ook (incl. mensen met bijenlogootjes zoals intimi nu weten Very Happy)

PS: joinen is absoluut optioneel zoals gezegd alleen gemakkelijker omdat fleetinvites dan niet aangevraagd hoeven te worden. Vraag na een weekje in channel en bij voorkeur dagelijks hoi&doei zeggen of 'afkoffie', gewoon een convo aan zodat we je leren kennen en we je verzoek om de mf te joinen accepteren. wink

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.