EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

hoe kan ik standing herstellen bij erg lage scores?

Post new topicReply to topic
Author Message
buizerd
‍

belgium.gif

PostPosted: 21.11.2009, 18:30 Reply with quoteBack to top

ik heb het eerder verzuimd om na te gaan welke factie ik zou tegenkomen op missies; Zodoende heb ik nu een standing van -5.45 met gallante en -2.56 voor minmatar. Ik kan lvl 4 missies gaan doen, maar die liggen dus nu voor mij in gevaarlijk gebied.

kan iemand me punt voor punt uitleggen wat ik moet doen om men standing daar weer te verbeteren? ik heb al reeds 2 punten in diplomatie en ben bzeig aan een derde. maar dit gaat voor gallante niet genoeg zijn om boven de -2 te komen.

Enige hulp is dus gevraagd.
bedankt;
OfflineView user's profileSend private message
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 23.11.2009, 01:08 Reply with quoteBack to top

Buizerd,

welkom in het schuitje.
Net als zovele pilots die veel aan missies doen. Komt er een punt ergens in je EVE carriere dat je zegt "sjit, ik heb standing nodig bij <insert>"

De eerste stap is diplomacy trainen. ALs je zonder diplomacy boven de -5 zit dan is dit je uitweg. Eventjes trainen, en klaar is kees.
Is dit niet het geval, dan zul je gaan moeten kijken bij "de buren".
In jou geval dus "sisters of eve" en/of "minmatar republic".
De kans is zeer groot dat je nog altijd missies kan doen voor sisters of eve bijvoorbeeld, omdat er geen missies zijn van de tegengestelde facties waarin je "sisters of eve" schepen moet neerschieten.

Door het runnen van storyline missions voor sisters of eve, zal je zien dat ook je gallente en minmatar faction standings omhoog gaan!

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.