EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Wreathe(minmatar)

Post new topicReply to topic
Author Message
Solidus.S
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2009, 20:44 Reply with quoteBack to top

kan je met de wreathe(industrial ship) van minmatar ook minin? of is het alleen om te vervoeren?
OfflineView user's profileSend private message
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.01.2009, 20:59 Reply with quoteBack to top

Zoals ge kunt zien in de description heeft nen wreathe 1 turret hardpoint, m.a.w. ge kan in uw beschikbare highslot 1 turret mounten, dit zijnde een gun of een mining laser.
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 14.01.2009, 09:48 Reply with quoteBack to top

Los daarvan, het heeft weinig nut met een hauler te gaan minen.
Ja het heeft een grote cargobay voor een beginnende speler maar je roids zijn niet unlimited en raken leeg.

Daarnaast kun je als beginnend speler zelfs in een 1.0 systeem beter niet je miner aanzetten en afk gaan want de rats vreten je kaal.

Vorige week nog een Retreiver in 5 mins opgevreten zien worden door een Dread Guristas rat van slechts 100K bonus in een 0.7 systeem bij een speler die al een paar maanden speelt.

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 14.01.2009, 10:45 Reply with quoteBack to top

Ik heb het in mijn EVE loopbaan 1x geprobeerd.. minen in een industrial, maar als je idd niet word afgeschoten door de rats, dan hou je er wel mee op omdat de hoeveelheid die je kunt minen zo ontzettend laag is dat het de moeite niet is.

« Yared » wrote:
Daarnaast kun je als beginnend speler zelfs in een 1.0 systeem beter niet je miner aanzetten en afk gaan want de rats vreten je kaal.

Ik dacht altijd dat er in 1.0 geen rats waren.. Maar, misschien is dat intussen veranderd. Ik ben ook al heel erg lang niet meer in een 1.0 systeem geweest Razz

‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 14.01.2009, 11:07 Reply with quoteBack to top

In 1.0 zijn geen rats. Enkel vanaf 0.8 en lager, tenzij je met exploration een belt zou gevonden hebben. De meeste 1.0 systemen hebben trouwens ook geen belts meer, dit om lag te vermijden.

Bedoeling was om alle belts uit 1.0 en 0.9 systemen te verwijderen, maar kennelijk hebben ze dit niet (helemaal) uitgevoerd.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 19.01.2009, 09:33 Reply with quoteBack to top

Zag paar weken terug nog een gast in een Orca die met Mining Drones II aan het minen was.

Hij verveelde zich gaf ie aan en was al een paar uur bezig lol

V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Iconlast
‍

blank.gif

PostPosted: 11.10.2009, 18:39 Reply with quoteBack to top

LOl ik mine al maanden in dezelfde system rumida en daar komen echt geen rats en dat 0.9

Minen in een hauler is echt niet slim je zou es moeten kijken naar de schepen die wel bonussen geven aan het minen zoals een osprey of bantam of iets anders

Ik ging van een osprey naar een retriever en straks een covetor of hulk
haulers zijn badger mark 2 en mammoth
Uwi M'bawehp
‍

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 12.10.2009, 07:41 Reply with quoteBack to top

Als je echt een nieuwe speler bent, dan kan je in't begin weel meer bereiken door net niet te gaan minen...
Terwijl je je skills traint om een retriever te vliegen (en later een hulk), kan je je beter bezighouden met missions te doen om standing te krijgen bij de grotere corporations in jouw omgeving. Dit laat je toe om het verlies op de refining van je ores te verminderen in een later stadium. Je zal hierdoor ook sneller geld verdienen, met de storyline missions die je krijgt krijg je dan weer implants, die je in dit stadium goed kunnen helpen.. en dewelke je later kan verkopen voor een deftig bedrag. Wat je zal toelaten om te investeren in een gloednieuwe retriever wink

Ikzelf heb industrial (voorlopig nog) op lvl 4 staan. Dit laat mij toe om eender welke delivery mission te doen met een hoarder. (Minmatar tier 2 industrial - unfitted).

Last edited by Uwi M'bawehp on 12.10.2009, 09:58; edited 1 time in total
Iconlast
‍

blank.gif

PostPosted: 12.10.2009, 08:44 Reply with quoteBack to top

dat heb je inderdaad heel goed uitgelegd ik combineer beiden ik mission en mine want als ik een mission niet kan doen of wil ga ik gewoon weer minen waardoor ik binnen no time weer 20 million isk heb:)
Dhrazul
‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 16.10.2009, 21:22 Reply with quoteBack to top

Wat is EVE toch erg veranderd en zo mooi voor beginners. :-)

Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 17.10.2009, 01:55 Reply with quoteBack to top

vervang de Miner II nu eens voor de Modulated Deep Core Miner II met een T2 miningcrystal.

heeft bv nut op de Cruisers met mining bonussen zoals de Caldary Osprey, maar minen met een hauler lijkt het net alsof men bezig is als macrominer in 1.0 of 0.9 is

trouwens, ik geloof dat als ik het goed heb begrepen middels de fanfest video's dat met de nieuwe update Diminnion dat macromining definitief tot het verleden gaat behoren. Dat zal ook zijn weerslag hebben op de mineralenprijzen, alleen maar gunstig zogezegd qua waarde TRIT & PYR die nu nog steeds aan het dalen is.

Julius
Yared
‍

netherlands.gif

PostPosted: 17.10.2009, 10:11 Reply with quoteBack to top

En welk filmpje heb je dat uitgehaald Jule?

Ik heb ze allemaal gezien zover ik weet. Alleen in het economische verslag Unholy Rages (imo 'Rates') word ingegaan op de gevolgen van hun actie tegen onder andere Macrominers.

Macromining, macromissioning, marco's at all zullen nooit uitgebanned kunnen worden. Enige wat ze kunnen doen is de gronden weghalen voor de commerciele bedrijven erachter.

Nadeel is dat ze dusdanig het spel ermee kunnen verstoren dat ze een hallelujah verhaal moeten houden over de verhoogde reseeden+resspawn rate van V3LDSPAR om te verbloemen dat het enorme gevolgen heeft gehad op de market.

Zit totaal geen ingame story achter die onaangekondige verandering en iedereen, traders en producers met een bulk van 100-1.000m trit zit nu onverwacht met een behoorlijk gat in hun voorraadwaarde.

Met die 30% daling schat ik zelf een waardeverlies van zo'n 100m.
En lullige is nog, een groot deel van die minerals zijn mins die ik inkocht van corpies die dan niet naar jita hoeven te gaan voor <1 miljoen trit en dat was nou juist waar dit topic om ging (ontopic linkje)... nieuwe spelers; aansluiten met corpsen die dat soort dingen voor je uit handen nemen zodat je kunt sparen / skillen voor wat je echt nodig hebt. Smile

V3COM Twitter
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.