EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Ares

Post new topicReply to topic
Author Message
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.08.2009, 12:08 Reply with quoteBack to top

Heeft er iemand een goedkope?
Scrapheap heeft er niet zoveel.

Bedankt.
OfflineView user's profileSend private message
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 25.08.2009, 12:56 Reply with quoteBack to top

Low:
2x Overdrive Injector System
Capacitor Power Relay
Damage Control

Med:
1MN MicroWarpdrive
Warp Disruptor
Sensor Booster

High:
2x 200mm Autocannon
Standard Missilelauncher

Dit is een leuke inty. Zelfs alles T2 hoeft het niet meer te kosten als 30mil.

Sensor booster is eventueel te vervangen voor een webber of een tracking disrupter als dat beter uitkomt.

Edit: Rigs waren altijd duur, maar worden voor kleine schepen wss goedkoper sinds de laatste patch.. Iets van speed rigs ofzo erop denk ik.

‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 25.08.2009, 14:00 Reply with quoteBack to top

Ik vlieg graag met volgende setup:

Low:
T2 Damage Control
T2 Overdrive Injector System
T2 Overdrive Injector System
T2 Nanofiber Internal Structure

Mid:
T2 1MN Microwarpdrive
T2 warp disruptor
T2 Stasis Webifier

High:
T2 125mm Railgun met Antimatter Charge S
T2 125mm Railgun met Antimatter Charge S
T2 Salvager

Ik heb alles T2 genomen, juist om te zien of het allemaal wel gefit kan worden. Het is dus geen probleem om meta-level items te gebruiken, doch een volledige T2 fit haalt net 5km/s. MWD is enkel om in range te komen (of eruit weg te geraken), aangezien je deze niet constant kunt laten opstaan (cap issues).
Salvager is gewoon voor t2 rig parts uit wrecks te halen, als inty ben je meestal toch niet de damage dealer, en enkel maar de close tackler - waarin de ares echt wel goed is.
Rails omdat small blasters imo geen nut hebben op een inty. Door de drift zit je dikwijls uit range, met railguns kan je zijn drones rustig afknallen terwijl je rond hem spint tegen 740 m/s. Ik ga er toch vanuit dat je hiermee geen 1vs1 inty fights gaat doen....
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 25.08.2009, 16:42 Reply with quoteBack to top

« Doornroosje » wrote:

Rails omdat small blasters imo geen nut hebben op een inty. Door de drift zit je dikwijls uit range, met railguns kan je zijn drones rustig afknallen terwijl je rond hem spint tegen 740 m/s. Ik ga er toch vanuit dat je hiermee geen 1vs1 inty fights gaat doen....

^^ ben ik het helemaal mee eens + idd fleet fights.

Thx all.
Veloni
‍

belgium.gif

PostPosted: 27.08.2009, 00:02 Reply with quoteBack to top

« Doornroosje » wrote:

Rails omdat small blasters imo geen nut hebben op een inty.

*kuch* taranis,

nu ja dat is niet echt een doorsnee inty.
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 27.08.2009, 13:39 Reply with quoteBack to top

Taranis is battle inty, ares is scramble inty.

Voor een taranis is het fitten van blasters zeker gerechtvaardigd! Taranis zou ik meer in 1vs1 pvp gebruiken, vanwege damage etc. Ares in fleet pvp om te tacklen.

Zeker met gatecamps is de 30km range op een T2 warp disruptor in combinatie met hoge snelheid en agility een must op een ares. Je laat dps dan toch over aan anderen. Met taranis heb je de dps om enkele schepen mogelijk neer te halen in solo omgevingen.

Dus 2 totaal verschillende stijlen voor 2 toch iets verschillende inties. Er zijn ook railfits voor een taranis, maar daar ga ik nu niet op ingaan. De man vroeg een ares fit ...
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.