EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

A bit of guidance please

Post new topicReply to topic
Author Message
Grimnir
‍

belgium.gif

PostPosted: 09.08.2009, 13:40 Reply with quoteBack to top

Hey,

Ik ben opzoek naar iemand die me de klappen van de zweep even kan laten zien.
Dit is m'n eerste mmorpg en het is allemaal nogal veel om ineens op te nemen..
Dus als er iemand in A'pen zich geroepen voelt om me een paar uurtjes te onderwijzen in het reilen en zeilen van de skilltraining en dergelijke zal ik wel investeren in de nodige biertjes om te vergezellen.
P.S. Ik draai de trail nu op een Macbook Pro maar kan nergens een installer vinden voor EVEmon of iets dergelijks dus als jullie me op dat gebied ook zouden kunnen verder helpen...
Let wel ik heb geen voeling met codes en dergelijke dus een link naar een sourcecode en een hoop te volgen procedures 'will prolly fry my circuits'.

Alvast bedankt
OfflineView user's profileSend private message
Cyronus
‍

netherlands.gif

PostPosted: 09.08.2009, 22:36 Reply with quoteBack to top

http://www.eve-ivy.com/
Misschien is bovenstaande link iets voor jou.
EvE University leent zich compleet voor het trainen en opleiden van nieuwe eve players.
Heb er zelf destijds over getwijfeld om te joinen, maar uiteindelijk toch alles op eigen houtje uitgevonden, hoewel "alles" een groot woord is in EvE Online, maar qua basics kon ik me goed redden.

Ook zou je eens op battleclinic kunnen zoeken naar wat guides. Daar staat namelijk een erg goede new player guide beschikbaar.
www.battleclinic.com en dan naar het EvE gedeelte toe. Even zoeken en je zult ze vast wel vinden.

Voor de rest raad ik je aan om ingame sowieso de tutorials allemaal te volgen.
Daarin worden al veel basics duidelijk. Er zijn een aantal echte "starters" tutorials waar je eigenlijk direct mee kunt beginnen en wat zichzelf vanzelf wijst.
Daarna worden er "career" agents genoemd welke je het beste alle drie kunt volgen. Niet vanwege de hoeveelheid, maar wel vanwege de rewards.
Je krijgt een goede frigate en industrial ship als rewards, maar ook nog wat belangrijke skills + equip. Niet onbelangrijk dus + het feit dat je zo langzaam "gewend" raakt aan de complexiteit van het spel.

Na de careers wordt je door verwezen naar een station van de Sisters of EvE om daar aan je uit 50 missies bestaande epic arc te beginnen welke, wanneer je alles doet salvagen en looten, een leuk start bedrag zullen opleveren, maar natuurlijk ook alvast de nodige extra kennis.

Hopelijk heb je hier wat aan en alvast succes!

Race: Minmatar
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Narwhals Ate My Duck

belgium.gif

PostPosted: 10.08.2009, 09:05 Reply with quoteBack to top

Spring eens binnen in Outpost Antwerpen, genoeg volk daar dat EVE kent.
Beste kans maak je op een woensdag of vrijdagavond.
Laat desnoods hier weten wanneer je denkt eens te passeren.
Meer info over Outpost hier.

belgium.gif

PostPosted: 10.08.2009, 10:03 Reply with quoteBack to top

ik zit regelmatig bij klanten in antwerpen.

Ik kan ook wel eens blijven hangen, als je dat wenst.
Grimnir
‍

belgium.gif

PostPosted: 11.08.2009, 22:30 Reply with quoteBack to top

Bedankt voor het advies en ik zal zodra ik kan iets laten weten want heb nog wel wat vragen ivm de fijne kneepjes en het zou tof zijn wat in-game friends te hebben.
Mss nog even een kleine vraag;
wat kan ik doen om m'n cpu en men powergrid te pimpen?

ps. haalt die eve university er niet een beetje de fun uit? wink
horad
‍

belgium.gif

PostPosted: 12.08.2009, 01:14 Reply with quoteBack to top

electronics trainen voor meer cpu

engineering trainen voor meer powergrid

Daarnaast nog een hele hoop andere skills die invloed hebben op uw mods zoals weapon upgrade.

Voor mods kan je een co-processor fitten voor extra cpu.
Een reactor control kan je fitten voor extra powergrid. Voor frigs kan een micro auxiliary power core wel handiger zijn maar is iets skill intensiever.
Grimnir
‍

belgium.gif

PostPosted: 12.08.2009, 20:12 Reply with quoteBack to top

oke dat loopt gesmeerd, dank je
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.