EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

weet niet wat moet doen

Post new topicReply to topic
Author Message
Iwarp
‍

belgium.gif

PostPosted: 10.06.2009, 22:03 Reply with quoteBack to top

Een goede avond iedereen, ik ben net nieuw op deze forum
dus ik hoop dat ik het hier juist post
( edit : ik zie het al dit moest bij mining, sorry Embarassed )

Ik zit met "lastige" gevalletje
ben enkel weken bezig maar ik kan mij een procurer kopen heb ook de gewenste skill's maar ik wil de retriever en binnen 19h en 30min heb ik skill mining barge lvl 3 maar ik zag dat je hier voor astreogoloy nodig hebt lvl4 als 2de reqest kan je die eigelijk ook gebruiken als je astreogoloy lvl3 is of gaat dit niet? en moet je die lvl 4 daarvan hebben?
en dan komt het 2de maar als dat zo dat je lvl4 nodig hebt zo ik dan beter 2dagen wachten tot ik het heb of zou ikde procurer al aanschaffen??

hopelijk geen lastige vraag voor een nieuw komer op de forum xD

vriendelijke groetjes iwarp
OfflineView user's profileSend private message
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 10.06.2009, 23:09 Reply with quoteBack to top

He,

Voor de retriever moet je Astrogeology op 4 hebben. Je moet aan alle skill requirements voldoen. Als je dit ingame bekijkt, moet bij alle requirements een groen vinkje staan. Staat er bij een van die een rood kruisje, of geel bolletje dan kan je het schip/module niet vliegen/fitten.

Ik zou adviseren om gewoon even te wachten tot je een retriever hebt, het duurt doorgaans niet lang totdat je hem kan. Er zijn namelijk cruisers (bijv. osprey) die beter zijn in mining als de procurer.

Het is een advies, zoals met alles moet je zelf beslissen of je op de retriever wilt wachten of dat je toch een procurer koopt Smile

‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 11.06.2009, 13:23 Reply with quoteBack to top

Download/install het programma EVEMon http://evemon.battleclinic.com/
Hierin kun je plannen maken en inzicht krijgen in o.a. dit soort problemen.

Onthou ook dat EVE geen 2ehands markt kent, die Procurer raak je wel weer kwijt met beetje geduld en misschien klein beetje verlies.

Alternatief is wachten, niet of in een mindere boot minen, verdien je nog minder.

Succes

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Iwarp
‍

belgium.gif

PostPosted: 15.06.2009, 00:42 Reply with quoteBack to top

Dankjewel =D voor de advies, ik heb dan maar wat gewacht xD

over die evemon, ik heb het a eerder gezien maar is dat niet illegaal? ofzo Blink
OfflineView user's profileSend private message
Bloemkoolsaus
‍

Race: Caldari
Corporation: Viperfleet Inc.
Alliance: Disavowed.

netherlands.gif

PostPosted: 15.06.2009, 20:47 Reply with quoteBack to top

Nee hoor evemon is niet illegaal, sterker nog, het maakt gebruik van de API. Dat is een service die speciaal door CCP gemaakt is zodat mensen zelf programmatjes kunnen maken hiervoor, zoals evemon.

Met die API kan je allemaal handige dingen opvragen over je character, zoals welke skills je al hebt of aan het leren bent.

Er zijn ook om de zoveel tijd, meestal na een grote update statische datadumps waarin alle data van eve zit. Zoals modules schepen etc. Combineer deze data met je gegevens uit de API, en je kunt precies uitrekenen welke skills je nog nodig hebt voor een bepaald iets, en wat de snelste 'route' daar naartoe is. (evemon)

Samen met Eve Fitting Tool zijn het denk ik de twee nuttigste en meest gebruikte programmatjes.
EFT: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=548883

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.