EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Comeback

Post new topicReply to topic
Author Message
Amarth Thargan
‍

Race: Minmatar

belgium.gif

PostPosted: 11.03.2009, 11:20 Reply with quoteBack to top

Bon,

ik heb besloten om terug te keren naar EvE. Ik heb wel besloten om van nul te herbeginnen tot ik terug alles weer voor 1/85000-ste onder te knie heb.

Ik al wel gehoord dat er een aantal alliances gebroken zijn, maar ik had toch graag een korte update ivm EvE indien mogelijk.

Is goonswarm nog actief? Is er nog veel drama ivm miners die aangevallen worden? Zijn er nog altijd idioten die carebear roepen als ze iemand kloten, maar gaan janken als ze zelf gekloot worden?
OfflineView user's profileSend private message
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 10:55 Reply with quoteBack to top

Het is overal op het nieuws:

- Goons hebben via metagaming van een bob director alle sov van bob gestolen samen met hun naam. CCP fixt dit niet en dus weigeren 5.000 bob spelers nog langer voor een broken game te betalen en loggen ook niet meer in.
- Gevolg is dat goons nu de space hebben van vroeger bob, ze hebben hiervoor wel eerst iedereen in eve moeten nappen.
- Eve is nu de meest boring game ever geworden. Napfest is zo goed als 100% in 0.0 space, enkel heel kleine alliances vechten nog iets uit, maar de grote fights zijn voorbij, eve is over zijn hoogtepunt en zal binnenkort nog verder leeglopen.
- De nieuwe patch blaast nog een klein beetje leven in eve, met vooral de sleepers in wormholes, terwijl de bugs gebleven zijn en de lag enorm verergerd is.
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
IceTea[GeNeX]
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 12:27 Reply with quoteBack to top

NAP's rarely stay.
Zeker nu er kans tot war is.

En ja er zijn nog altijd idioten, maar nog steeds minder dan op een ander :p
Julius Jul
‍

netherlands.gif

PostPosted: 13.03.2009, 13:51 Reply with quoteBack to top

ik lees al bijna alweer een half jaartje alleen mee zonder registratie, dat kan gelukkig alhier zonder moeilijk gedoe, maar nu kan ik me mond niet meer houden.

dat BoB een zwak moraal heeft is intussen wel duidelijk geworden, vooral hoe aanstellerig ze zelf wel niet zijn, ze konden wel iedereen lastig vallen met hun vloten, hele veldslagen en velen hebben het onderspit gedolven tegen hen, maar zelf incasseren kunnen ze klaarblijkelijk niet.

5.000 weghollers op iets van 110.000 gegegistreerde en active EVE gamers is echt een druppeltje op een gloeiende plaat - als EVE zo boring is wat doe je er dan nog, ga dan WoWen of met je grote teen spelen ipv te jengelen als een klein kindje omdat het speelballetje afgepakt is.

spionage is er overal, maar hoe erg je dit ook dicht timmerd door loginschermen op te vragen alvorens in te loggen - IP-nummers te registreren - WAKKER WORDEN - alles kan dusdanig gecamoufleerd worden dat IP-nummers gespoofed zijn, inlogschermen kunnen ronduit FAKE zijn, als je zo wantrouwend inmiddels bent geworden dan welkom in de wereld der volwassenen waar nu eenmaal leugenaars, bedriegers, fakers, dieven, nu eenmaal ook aanwezig zijn, enzovoorts.

Als je een GROOTS imperium hebt dan moet men zich wapenen tegen spionage, zo ook aan contra-spionage doen, zo ook middelen in reserve hebben - en als je dat niet hebt, zoals bij BoB nu blijkt, ga je hopeloos ten onder, wordt je regio's gekaapt, hou je niets anders over dan een pod en meer niet, dan ben je beklagenswaardiger dan een noob die pas begint met EVE.

Julius
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 14:03 Reply with quoteBack to top

Mja ik ga zeker niet akkoord met doornroosje maar wel met het idee ergens van kleine alliances / grotere pvp corp die zen eigen doelen zet in EvE.

Black-Sun beleid zit volledig op eigen corp eerst principe ( en partners )
Al sinds opstart kleine 4 jaar terug hebben wij ons eigen killboard iets wat ik denk niet terug te vinden bij andere dutch corps.

http://killboard.blacksuneve.com/?a=home.
Its not a shame to show your losses. Ge moet toch trainen , niet ? Meestal de reden waarom er geen kb is hihi.

Wij zijn een mobile corp die gaat waar het leuk is , nu is dat syndicate voor een maand of 2 who knows...alles op rood best leuk met een corpdie 50 actives heeft en zen hele hebben en houden kan verhuizen op 2 dagen naar andere kant van EvE ook al ben je niet online.Wij nemen continue van elkaar over :-)
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 14:05 Reply with quoteBack to top

Ow Julius Jul mooi en krachtig gezegd , daar hou ik wel van.
Sodom Incubus
‍

blank.gif

PostPosted: 13.03.2009, 14:09 Reply with quoteBack to top

Julius for President! Thumbup
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 13.03.2009, 16:03 Reply with quoteBack to top

Quote:

- Eve is nu de meest boring game ever geworden.

Ik denk dat ik een andere game speel dan....

Quote:

- Goons hebben via metagaming van een bob director alle sov van bob gestolen samen met hun naam.

Indeed dit komt hard aan bij BoB, maar is ook part of EVE.

Quote:

CCP fixt dit niet

Spionage, scammen etc is altijd deel van EVE geweest. Corptheft gebeurt op allerlei plekken. Dit was in principe ook niet anders dan andere corp thefts: iemand die blijkbaar vertrouwd werd heeft bepaalde rechten gekregen en heeft hier misbruik van gemaakt. Tja dit gebeurt overal in EVE. Is in deze situatie niet anders.

Quote:

en dus weigeren 5.000 bob spelers nog langer voor een broken game te betalen en loggen ook niet meer in.

De game is niet broken. BoB is goed gepakt hiermee, en dat is voor de mensen aan de BoB kan niet leuk. Hoe noemen we zoiets ook alweer? /emoragequit.
Ik kan daar maar n ding op antwoorden: "Can I have your stuff?"

Quote:

de grote fights zijn voorbij, eve is over zijn hoogtepunt en zal binnenkort nog verder leeglopen.

Ach tuurlijk niet. En war is over de volgende komt wel weer. Ook dat is nooit anders geweest. Wellicht als je in bovenstaande punt 'eve' door 'BoB' verandert, dan heb je een punt wink

Quote:

- De nieuwe patch blaast nog een klein beetje leven in eve, met vooral de sleepers in wormholes.

EVE Rocks! En wordt alsmaar beter. Ik ben nog lang niet weg, net zoals velen!

Quote:

terwijl de bugs gebleven zijn

Bugs zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn. Maar dat geldt voor ieder stuk software.

Quote:

en de lag enorm verergerd is.

Expansion is net uitgerolt. Dat hebben we nog noooooit meegemaakt..... Doh... Na elke expansion heb je de eerste twee weken altijd last hiervan, dat weet je zelf ook. Geef het een beetje tijd, komt vanzelf wel weer goed, soon(tm).
En free expansions? Welke mmo deed dat nog meer? Pcies Cool

Race: Minmatar
Corporation: Monkey Universe Corporation
Alliance: TROLL

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 16:52 Reply with quoteBack to top

5000 op 110.000 is al een significante omzetdaling van 4.5%

Als ge dat zou aftrekken van uw loon zou je er ook niet mee lachen Very Happy
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 17:28 Reply with quoteBack to top

Yeah afcors Julius for president Twisted Evil
Op een manier meen ik dat nog ook , ik hou echt van zulke statements.

Omfg i love the second best Dutch fleet commander Riot muhaha

Indeed ik ben den beste en moesten er Dutch fleet commanders reageren zou ik daar zowiezo mee overeenkomen .Tja er is zoiets als dezelfde golflengte en feeling.Ik heb al zoveel fleets geleid dat ge me onmogelijk kunt afstrafffen om men decadentie Twisted Evil

Ik ga er dan ook meer mee uitpakken kwestie recrutement , like always voor degene die me kennen.Plus ik heb nog nooit fleet commmanders zien uitpakken met hun daden op dit forum. Zijn er eigelijk ?Wel zie ik veel "wij zijn een echte pvp corp die actief is" ...

Waarom ? Er zijn er bijna geen , elke dutch corp spreekt in onderdeel van hun alliance en het zelfde met hun killboards....lol

Black-Sun still waiting for the Dutch alliance waar fleetcommanders altijd het gemis zijn en de kracht naar dit opzet tot dit groots initiatief Exclamation
IceTea[GeNeX]
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 17:35 Reply with quoteBack to top

het vodse is dat ge metagaming gaat gebruiken, das op zich niet leuk voor mensen die met 'non meta) gaming bezig zijn.
spijtig genoeg kunt ge dat in games niet vermeiden, daar is het echt leven voor :p.

They'll come back, They always do.
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 13.03.2009, 19:35 Reply with quoteBack to top

« Doornroosje » wrote:
Het is overal op het nieuws:

- Goons hebben via metagaming van een bob director alle sov van bob gestolen samen met hun naam. CCP fixt dit niet en dus weigeren 5.000 bob spelers nog langer voor een broken game te betalen en loggen ook niet meer in.
- Gevolg is dat goons nu de space hebben van vroeger bob, ze hebben hiervoor wel eerst iedereen in eve moeten nappen.
- Eve is nu de meest boring game ever geworden. Napfest is zo goed als 100% in 0.0 space, enkel heel kleine alliances vechten nog iets uit, maar de grote fights zijn voorbij, eve is over zijn hoogtepunt en zal binnenkort nog verder leeglopen.
- De nieuwe patch blaast nog een klein beetje leven in eve, met vooral de sleepers in wormholes, terwijl de bugs gebleven zijn en de lag enorm verergerd is.

Man man, bij iedere post die gij maakt zit ge te janken...
Grow up, or go play WoW!
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 13.03.2009, 20:17 Reply with quoteBack to top

Ik kwam nog wat cools tegen:

http://tinyurl.com/ckmlcr

belgium.gif

PostPosted: 14.03.2009, 13:33 Reply with quoteBack to top

MM jah toch spijtig dat Goons via metagaming gewonnen hebben ipv straightforward play.

Verder vind ik dat EVE-spelers doorgaans weinig respect hebben voor elkaar. Spijtig eigenlijk.

Voor de rest trek ik me er niets van aan zo lang ik er maar plezier aan heb Smile
flashfreak
‍

Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 14.03.2009, 13:48 Reply with quoteBack to top

Who said they won?

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.03.2009, 14:54 Reply with quoteBack to top

flashfreak, de helft van BoB zit nu iets anders te spelen...
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 14.03.2009, 15:30 Reply with quoteBack to top

Veldspar heeft goudkleurtje erbij gekregen...

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.