EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Fuel for capitals

Post new topicReply to topic
Author Message
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 14:26 Reply with quoteBack to top

Ik wou graag wat meer informatie over welke fuel capital schips nodig hebben... en wat rand informatie...

Waar je ze mined , haalt of koopt....

Of je veel nodig hebt en dat zal waarschijnlijk afhankelijk zijn van de grote van de capital enz...carrier , Motherschip of Titan...

Word dit ook per jump berekent ofzo ?

Ik hoorde precies dat je enkel stontium nodig hebt , ma dat zijn losse fragmenten die ik hoorde of las...

Welk schip moet die fuel onboard hebbe , de ghost recon of de capital in kwestie...

Dank bij voorbaat er zal er wel eentje tussen ziten zekers die hier directe info over heeft :-)
OfflineView user's profileSend private messageSend e-mail
Tresher
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 16:09 Reply with quoteBack to top

Ik kan al op een paar dingen antwoorden:

De capitals hebben isotopes nodig om te jumpen. Deze zijn racial, voor amarr heb je bv. helium isotopes nodig. Die kan je enkel in amarr gebieden minen (racial ice).

Strontium Clathrates dienen enkel voor de Siege mode.

Met die Ghost recon bedoel je de Force recon cruiser neem ik aan? Wel, ik zou zo'n duur schip niet gebruiken om een cyno field op te zetten. Wanneer je zo'n field opzet kan je 5 minuten geen enkel module activeren en niet bewegen. Het cyno field wordt ook een beacon, iedereen krijgt het dan in zijn overview en kan ernaartoe warpen. Nu ben je nog wel onkwetsbaar als je zo'n field opzet, maar dit is een bug en zal worden aangepast.

Ik zou dus een iets goedkoper schip gebruiken om een cyno field op te zetten.

Het schip dat het cynosural field opzet moet ten minste 500 units oxygen isotopes bijhebben (afhankelijk van skill). Deze zijn enkel nodig voor het cyno field. De capital moet zelf fuel (racial isotopes) bijhebben om de jump te maken.

Dat is al wat ik tot nu toe weet. Ik zal eens kijken of ik nog wat info te pakken krijg over de racial isotopes en in welke soort ice je ze vindt.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.03.2006, 16:13 Reply with quoteBack to top

Al zeker zeer interesant THX m8
dimmss
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.09.2006, 09:35 Reply with quoteBack to top

bij ons kan je ice kopen onder marktprijs,..
quotes van min 100 a 500 ice rocks,..
ik heb een overview wat je nodig hebt voor cap ships,

convo me,

Dimmss

Black Mirror
‍

belgium.gif

PostPosted: 14.09.2006, 13:04 Reply with quoteBack to top

Tja ondertussen is deze topic wel al van maart en zijn we nu september.Niet lang meer en we hebben toch wel 10 capital ships mischien meer...waaronder revelations , naglfars , thanatoskes , arhons , obelixen , chimeara's en nidhodurs waarvan we de bpo's hebben plus alle ondersteunende bpo's zoals fighters , modules en capital parts...maw een volledig selfmade pakket.

Eigelijk wil ik zeggen we hebben onze ervaring nu al een beetje mee Cool kwestie hoe het zowat zit met alles...We schoten ook al de omliggende posses tot space dust van die toeristen met frigoboxen die denken dat ze zomaar effe zonder vragen in onze space kunnen doen wat ze willen... Twisted Evil

Om te antwoorden op deel 2 van je reply...

Voor deel 1 wil ik antwoorden...B-S is wel geinteresseerd in zulke aanbods en ook andere but en daar zit het hem altijd voor onze corp en ik denk dat dat ook voor vele andere corpen geld...het moet vooral in de B-S logistics passen .
Maw niemand gaat om stom te zeggen 30 / 40 jumps van zen logistic point / system waar het nut heeft ice gaan kopen puur omdat je bv een goede prijs hebt of sociaal wil doen ofzo ( hoe gaat dat in eve ) Wink

Wat telt in EvE voor een corp zoals ons en opnieuw wij niet alleen , ben ik zeker van is doeltreffendheid en efficiency en isk's tov tijd ! Een goed gesmeerde machine hebben is ook FUN voor de mensen die toevallig nu effe moesten denken hmm is dat daar dan nog plezant als alles rond efficiency draait ... Moest ik nu weten dat ge ice verkoopt rond Leva , Bridi of het daar zelfs levert dan zouden we kunnen zaken doen en dan nog is eigelijk B-S in dit soort zaken enkel geintereseert in nauwe samenwerking of partnership met wederzijdse steun en zelfde visie naar de toekomst toe..

Ik maak weer effe gebruik van de gelegenheid hehe...Maja we zoeken nu eigelijk industrial partner corps naar Kali toe om te starten met een Mothership / Titan project...in een fijn uitgewerkt strategisch plan.

Ik ga wel eens een nieuwe B-S topic daarover maken als de tijd rijp is ook maakt het ons niet uit dat mischien toch een groot publiek dit leest maar je moet de massa iets geven he Laughing
Toko Baru
‍

Race: Minmatar
Corporation: Empire Assault Corp
Alliance: Dead Terrorists

netherlands.gif

PostPosted: 26.01.2009, 10:55 Reply with quoteBack to top

« Tresher » wrote:
Het schip dat het cynosural field opzet moet ten minste 500 units oxygen isotopes bijhebben (afhankelijk van skill). Deze zijn enkel nodig voor het cyno field.

Ik dacht aan Liquid Ozone dus niet Oxygen Isotopes
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
flashfreak
‍

Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2009, 12:28 Reply with quoteBack to top

Necro :p
maar ja, je hebt gelijk

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2009, 22:15 Reply with quoteBack to top

Haha, is inderdaad laaang geleden!
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 26.01.2009, 23:24 Reply with quoteBack to top

Killl iiit !! Razz
OfflineView user's profileSend private message
Toko Baru
‍

Race: Minmatar
Corporation: Empire Assault Corp
Alliance: Dead Terrorists

netherlands.gif

PostPosted: 28.01.2009, 01:27 Reply with quoteBack to top

« Tara » wrote:
Killl iiit !! Razz
Probeer maar op me killed als je kunt
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's website
Doornroosje
‍

Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 29.01.2009, 09:36 Reply with quoteBack to top

Location?
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Tara
‍

belgium.gif

PostPosted: 29.01.2009, 19:44 Reply with quoteBack to top

Ik had het over de thread zelf.
OfflineView user's profileSend private message
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.