EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Hallo EvE Belelux,

Post new topicReply to topic
Author Message
C0D3X_Z3R0
‍

belgium.gif

PostPosted: 28.05.2008, 23:52 Reply with quoteBack to top

Hallo,

ik ben al een lange tijd op zoek naar een nieuw game, en kwam dit forum tegen ik wist niet dat zoveel mensen EvE spelen en ook nog in de Benelux.

Een dik jaar geleden heb ik EvE eens gespeeld bij kennisen en leek me een game waar ik me wel mee kon amuzeren.

Ben op zoek naar een paar contact personen die ik ingame af en toe eens een vraag mag stellen, heb de tutorial een lange tijd geleden gedaan zal em weer moeten doen het leek vrij simpel maar het spel heeft toch meer te bieden.

ZER0
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
sandshark
Admin
Admin<br>

Race: Gallente
Corporation: LFC

belgium.gif

PostPosted: 29.05.2008, 07:25 Reply with quoteBack to top

als je nog eens in game zit join channel nort, daar zit meestal wel iemand die je zullen willen helpen.

En vragen mogen hier natuurlijk ook altijd gesteld worden.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Yared
‍

Corporation: [V3COM]

netherlands.gif

PostPosted: 30.05.2008, 07:38 Reply with quoteBack to top

Kom maar op met die vragen ingame Smile

There are no stupid questions, just stupid answers

INGAME CHANNEL: V3SPA
V3COM Twitter
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerICQ Number
C0D3X_Z3R0
‍

belgium.gif

PostPosted: 31.05.2008, 03:07 Reply with quoteBack to top

Ah ok Smile , zijn er gamecards voor did spell verkrijgbaar ik heb geen creditcard beetje vervelend :S ?

Edit: Is er een visual upgrade voor did game geweest? Toen ik het gespeelt heb een tijd geleden zag er toch niet zo mooi uit als nu Rolling Eyes .
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
Corto
‍

belgium.gif

PostPosted: 31.05.2008, 08:52 Reply with quoteBack to top

Yep gfx upgrade met de trinity patch.

Hier kan je goedkoop gamecards aanschaffen via paypal (en ook cc):
http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online
OfflineView user's profileSend private message
Inglorfin
‍

Race: Minmatar
Corporation: PSYCORP
Alliance: IRON

belgium.gif

PostPosted: 02.06.2008, 07:22 Reply with quoteBack to top

Er zijn wel een aantal winkels in BelgiŽ waar je GTC's kan kopen.
Ik ging tot voor kort zelf in Antwerpen in den Outpost.

http://www.outpost.be/nl/

PostPosted: 02.06.2008, 15:30 Reply with quoteBack to top

alhier kan je ze ook gewoon aanschaffen, wel creditcard noodzakelijk

https://shop.battleclinic.com/index.php?cPath=24&osCsid=mgeph95c801iqn255p3cle8167

betrouwbaarder omdat het via een beveiligde internetverbinding gaat ipv het open en blote internet

Nob
Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.