EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

fitting voor punisher !

Post new topicReply to topic
Author Message
AppY
‍

Race: Amarr

blank.gif

PostPosted: 13.12.2007, 07:16 Reply with quoteBack to top

Tja zie titel , ben nog noob , dus aub met eenvoudige tekst of wel goed uitgeld .
Alvast heel hartelijk bedankt !

Very Happy
OfflineView user's profileSend private message
Doornroosje
‍

Race: Gallente
Corporation: Talocan Vanguard [TALVA]
Alliance: Talocan United

belgium.gif

PostPosted: 13.12.2007, 09:25 Reply with quoteBack to top

Ok, het beste is eerst te zien waarvoor je het gaat gebruiken en welke boni het scheepje heeft.

Voor pvp zie ik dit scheepje vooral als tackler in volgende setup:

hi slots: 3 light pulses, salvager
mid slots: mwd, scrambler
low slots: eanm2, Small Armor Rrepairer T2, overdrive, explosive hardener of cap power relay

Voor pve (L1 missions):

hi slots: 3 light beams, tractor beam
mid slots: afterburner, cap recharger
low slots: Small Armor Rrepairer T2, 2 race specific hardeners, cap power relay

Dat je het kunt fitten hangt af van je skills vooral. Belangrijk zijn de engineering skills voor cap en de amarr frigate skill (elk level geeft 5% extra resists).
OfflineView user's profileSend private messageMSN Messenger
AppY
‍

blank.gif

PostPosted: 13.12.2007, 17:39 Reply with quoteBack to top

ok sorry , maar hier snap ik echt niets van . hahah
Tresher
Admin
Admin<br>

Corporation: Pandemic Legion

belgium.gif

PostPosted: 13.12.2007, 19:50 Reply with quoteBack to top

pvp is player vs player. Dat is dus andere spelers afknallen, maar dat doe je waarschijnlijk nog niet.

pve is player vs environment. Dus computergestuurde npc's afknallen in missies of asteroid belts.

Dus zoals Doorn zei:

In je highslots: 3 light beam lasers (Onder de categorie small op de market.)
In de midslots een 1Mn afterburner en cap recharger.
In de lowslots een small armor repairer, cap power relay, en 2 hardeners die resistances geven tegen de damage types die de npc's in die missie doen.

Die damage types kan je op http://npc.elfarto.com/ vinden. Zoek daar snel naar de namen van de rats. Ze gaan 1 van 4 damage types doen, namelijk EM, Explosive, Thermal of Kinetic. Kijk welke 2 en fit die hardeners.
OfflineView user's profileSend private messageMSN MessengerSkype Name
AppY
‍

blank.gif

PostPosted: 14.12.2007, 07:36 Reply with quoteBack to top

dan heb ik nog een probleem , ik heb dus nueen tractor beam gekocht maar die heeft science lvl 5 nodig , en lvl 4 duurt al een beetje 10 dagen en 22 uur , is dat normaal of zie ik dat verkeerd , WTF ....
Sinedia
‍

Corporation: Legacy Syndicate

netherlands.gif

PostPosted: 14.12.2007, 08:38 Reply with quoteBack to top

Dat is erg normaal...
Vooral de lvl 5 van skills kosten erg veel tijd.

Omdat je pas net begonnen bent zal je een fitting als deze nog niet meteen kunnen fitten, maar nu weet je wel alvast waar je naar moet kijken en waarvoor je moet trainen Smile

Begin te fitten wat je kan zetten en train de skills voor de rest... Het zal wat tijd kosten, maar uiteindelijk zal je een fitting als deze erop kunnen zetten.

‍

Race: Jovian
Corporation: Black-Sun
Alliance: European Union

belgium.gif

PostPosted: 14.12.2007, 08:45 Reply with quoteBack to top

Het duurt zeker twee maand, afhankelijk van uw character tot je alle verschillende modules die je nodig hebt kunt gebruiken.
Tractor beam en salvager heb je in eerste instantie niet nodig.
Wat je best eens nakijkt is welke skills je nodig hebt om volgende modules te kunnen gebruiken.
1 MN Afterburner
1 MN Microwarpdrive (kun je niet gebruiken in deadspace - missies met gates)
Stasis Webifier
Small Armor repairer
alle Energised resistance plating
alle Active hardeners

bijkomende handige modules.
Sensor Booster
Sensor Dampener
Tracking computer
Tracking disruptor

De ene module verbruikt meer cap dan de andere, dus kijk daar zeker naar.

Voor de rest heb je skills nodig om bvb minder cap te verbruiken voor uw Afterburner enz....

succes
RiotRick
‍

Corporation: Red Federation
Alliance: RvB - RED Federation

netherlands.gif

PostPosted: 14.12.2007, 09:22 Reply with quoteBack to top

Bovendien heb je voor een tractor beam ook geen science lvl 5 nodig. Lvl 4 volstaat daarvoor.

belgium.gif

PostPosted: 14.12.2007, 12:45 Reply with quoteBack to top

als je toch wilt pvp'en is de belangrijkste skill: propulsion jamming. Daarna voor die 1mn microwarpdrive gaan.

Maar als je toch verder gaat als de trial, dan raad ik u in eerste instantie de learning skills aan. Daar moet je de 5 basis skills (+ de skill learning zelf =6) naar 4 brengen en eenmaal als je je de iskies hebt, ook de 5 advanced skills leren. Die laatste kosten wel 4,5mil per stuk en besef wel degelijk dat het voor een nieuwere speler een fortuin is. Maar is, naar mijn mening, de investering waard.
Sinedia
‍

Corporation: Legacy Syndicate

netherlands.gif

PostPosted: 14.12.2007, 13:24 Reply with quoteBack to top

Daar sluit ik mij bij aan...

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.