EVE-benelux Forum Index
Portal  •  Forum  •  Item DB   •  Market   •  News  •  Profile  •  Search   •  Register  •  Log in to check your private messages  •  Log in   

Samenspelen voor beginners

Post new topicReply to topic
Author Message
sayakaijin
‍

Race: Jin-Mei
Corporation: CDI
Alliance: Gallente

netherlands.gif

PostPosted: 04.12.2007, 09:58 Reply with quoteBack to top

Hey ik en een m8 spelen sinds 3 dagen Eve-Online en hebben de afgelopen dagen de tutorial missies gedaan en wat lopen minen.

Nu willen we samenspelen, maar is het mogelijk om gezamenlijk missies te doen? (en hoe ofc).

Bedankt!
OfflineView user's profileSend private message
flashfreak
‍

Race: Gallente
Corporation: LFC
Alliance: Executive Outcomes

belgium.gif

PostPosted: 04.12.2007, 11:36 Reply with quoteBack to top

Jup, zeer goed mogelijk: je volgt de volgende stappen:
1) Invite je vriend in een gang (rechtermuisklik op zijn naam, Form gang)
2) Zoek een agent
3) Een van jullie 2 vraagt een missie aan zijn agent
4) Jullie werken samen de missie af
5) Eens afgwerkt docked de persoon die de missie heeft aanvaard
6) Praat met je agent
7) Nu zou er een tekstje moeten staan in de trant van: "My gang and I finished the job, give us our reward"
8) Klikken
9) Voila: Loyalty Points en geld worden 50/50 onder jullie verdeeld

PS: Dit is te doen tot een gang van 5 mensen.
Veel succes en welkom in New-Eden!

OfflineView user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 04.12.2007, 13:36 Reply with quoteBack to top

aah nice tnx, vanavond eens uitproberen ^_^
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 04.12.2007, 17:37 Reply with quoteBack to top

Zoek hier nog wat andere nieuwe spelers als het niet alleen lukt, maar kzie dat je daar al goed mee bezig bent wink

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
Sinedia
‍

Corporation: Legacy Syndicate

netherlands.gif

PostPosted: 05.12.2007, 08:35 Reply with quoteBack to top

Hier ook en nieuwe Smile

Wat ik ook veel doe is samen minen...
Laat 1 of 2 man minen en een derde haulen... levert veel meer op dan in je eentje minen Smile

Als je nog een corp zoekt of gewoon een "vriend" ingame... je mag me een ingame mailtje sturen Smile (ingame naam: Racnim Sinedia).

‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.12.2007, 11:18 Reply with quoteBack to top

samen minen hebben we idd ook ffies gedaan maargoed we willen wel even zoveel mogelijk zien van et spel aan et begin om te beslissen wie wij willen worden! Wink

Het is alleen net gelukt om samen te spelen! Sad

GANG heb iuk niet gevonden, wel fleet wat volgens vragen hetzelfde moest zijn. We hadden een missie gepakt (eerst alleen de boss, daarna beide toen et niet werkten)
Idd na het completen van de missie voor me m8 ging die inleveren en had die de optie
"me and my gang completed"

Hij deed dat dus en kreeg de rewards, ik echter niet!

Dus wat doen we fout? kan het zijn dat et een story missie-line is?
Omdat missie 1 ervan afzonderlijk is gedaan voor samen te gaan?

HELP!? Very Happy Very Happy
sandshark
Admin
Admin<br>

belgium.gif

PostPosted: 05.12.2007, 11:56 Reply with quoteBack to top

Erm hoe zat dat nu weer, je krijgt allemaal standings dacht ik, ook een beetje reward, maar de time bonus gaat naar de eigenaar?

Eh well, beter aan iemand vragen die wat meer bezig is met missions dan ik.

PHP
OfflineView user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN MessengerSkype Name
sayakaijin
‍

netherlands.gif

PostPosted: 05.12.2007, 12:01 Reply with quoteBack to top

« sandshark » wrote:
Erm hoe zat dat nu weer, je krijgt allemaal standings dacht ik, ook een beetje reward, maar de time bonus gaat naar de eigenaar?

Eh well, beter aan iemand vragen die wat meer bezig is met missions dan ik.

toch bedankt voor de reactie! Very Happy in the rookie help krijg je alleen maar "i have a big *****" antwoorden Mad
Sinedia
‍

Corporation: Legacy Syndicate

netherlands.gif

PostPosted: 05.12.2007, 13:17 Reply with quoteBack to top

« sayakaijin » wrote:
we willen wel even zoveel mogelijk zien van et spel aan et begin om te beslissen wie wij willen worden! Wink

Verstandig plan...

In mijn optiek draait dit spel er in zijn geheel om om dingen samen te doen...
In je eentje een beetje rondvliegen en minen, etc. wordt vrij snel saai. Dus samen dingen doen is een goed plan, dan haal je de maximum lol eruit Smile

Een tip in het verlengde hiervan is dan ook om een leuke corporatie te zoeken met een aantal spelers (meteen je bij een grote corporatie aansluiten lijkt me wat voorbarig) om van elkaar te leren en om samen dingen te doen...

Zo en zo is een beetje slap lullen in het corporate kanaal altijd erg leuk (ben ik dan ook errug goed in Smile)...

Niet dat ik hier meteen een super recruitment verhaal wil gaan ophangen, maar dat is voor mij de reden geweest om me aan te sluiten bij de corporatie waar ik nu zit (ik speel ook nog niet zo lang). Dit is een kleine corporatie met een paar ervaren spelers (waar ik van kan leren) en ze spreken allemaal Nederlands (erg prettig Smile). Jij en je vriend zijn meer dan welkom om je bij ons aan te sluiten (nu of later).

In ieder geval veel plezier gewenst en succes... Smile

‍

Race: Amarr
Corporation: Black Sun

netherlands.gif

PostPosted: 05.12.2007, 16:39 Reply with quoteBack to top

yep
en als je lekker rustig op je eigen manier eve speelt zal je op den duur net zoals ik aan eve blijven plakken

Post new topicReply to topic

Jump to:   

Show permissions

COPYRIGHT NOTICE
EVE Online, the EVE logo, EVE and all associated logos and designs are the intellectual property of CCP hf. All artwork, screenshots, characters, vehicles, storylines, world facts or other recognizable features of the intellectual property relating to these trademarks are likewise the intellectual property of CCP hf. EVE Online and the EVE logo are the registered trademarks of CCP hf. All rights are reserved worldwide. All other trademarks are the property of their respective owners. CCP hf. has granted permission to eve-benelux.be to use EVE Online and all associated logos and designs for promotional and information purposes on its website but does not endorse, and is not in any way affiliated with, eve-benelux.be. CCP is in no way responsible for the content on or functioning of this website, nor can it be liable for any damage arising from the use of this website.